Gå til innhold

Familiebesøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drar dere på middagsbesøk i påska? Er det innafor å besøke nær familie om man er til sammen seks stk? 2 meters avstand vil være en utfordring da det er snakk om to barn som evt skal besøke besteforeldre (unge, friske og ikke i risikogruppe). Samboeren og jeg er uenige, jeg mener vi skal droppe det. Han sier vi ikke kan hindre barna i å se besteforeldrene i flere måneder...

Anonymkode: 3b1a8...0cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville droppet det for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: 8ed4e...9ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært med min mor og lillesøster flere ganger de siste ukene, og i går var svigers hos oss en tur. Vi klemmer ikke vi voksne, men de hadde mini på fanget og holdt hender med henne når hun ville det osv. 

Generelt holder vi oss hjemme, henger ikke på kjøpesenter og kafè men handler så klart noen ganger i uken, og samboer jobber som vanlig. Han jobber ikke med mennesker da. Svigermor jobber på sykehuset, og hun er av og til innom søsteren sin som er eldre og alene. Vi har ikke mange smittetilfeller her, da.

Anonymkode: 42239...342

AnonymBruker
Skrevet

Vi har droppet det. Både vi og barna savner besteforeldrene veldig. De er spreke og friske, men vi tar ingen sjanser nå. Jeg mener at såpass får både vi og barna klare selv om det er trist. Vi gleder oss kjempemasse til vi kan møtes igjen! 

Anonymkode: 79f65...665

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kun til de som vi har truffet i denne periode . Vi har barn på 1 år, 2,5 år og 5 år. Vi møter tanter, onkler, besteforeldre (de er ung og ikke i riskiogruppe) som vanlig. Har gjort det hele veien. Men treffer ingen andre. Ungene har masse lek i hverandre. Går mye tur ute, tar ikke med ungene på butikken - enten handler jeg eller mannen. Vi får se hva vi gjør når/om barnehagen åpner, kan være vi fortsetter å holde de hjemme slik at vi kan treffe familie slik som vi gjør nå

Anonymkode: 41197...6c5

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke truffet noen siden 13. mars, annet enn en ukentlig handletur hvor bare en av oss har handlet. 

Samme med foreldrene mine. Så da satser vi på middagsbesøk med dem i morgen. 

Anonymkode: e8799...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...