Gjest Dum Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Igjen! Jeg er så lei av å alltid måtte gi meg. Joda, jeg vet jo det blir tull om jeg står på mitt. Han lira ut av seg noe nedverdigende om meg, om at jeg var gal. Så jeg spurte hva jeg hadde gjort fornoe galt nå. Fikk beskjed om å holde meg unna han ellers ble han forbanna. Men jeg syntes jeg hadde krav på en forklaring så jeg ga meg ikke. Jeg kunne gått min vei for å unngå bråk. Men søren heller, hvorfor kunne han ikke bare svare? Hvorfor skulle jeg gi meg?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Bare kalte han deg gal...sånn for "morroskyld"?
Gjest Dum Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Ja, til ei venninne av han. "ta vare på henne for hu er helt gal" Og sa jeg er helt håpløs, ba meg pelle meg vekk og slikt. Hadde ikke sagt noe først engang, jeg.
Gjest pleier Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Har du tatt over exen min? Han sa også at jeg var gal, at jeg bare hadde med å pelle meg vekk fra han. Du burde legges inn på mentalsykehus osv. Ofte kom det da jeg maset på han for diverse saker, og spesielt når han ikke ville svare på noe jeg hadde spurt om. Det viste seg i ettertid at det var han som hadde en psykisk lidelse.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 19. juni 2005 #5 Skrevet 19. juni 2005 Ja, til ei venninne av han. "ta vare på henne for hu er helt gal" Og sa jeg er helt håpløs, ba meg pelle meg vekk og slikt. Hadde ikke sagt noe først engang, jeg. Ja, men...hadde du gjort noe? greit at du ikke har sagt noe, men hvis du har gjort noe, f.eks: vært utro? hvis du ikke hadde gjort en dritt så forstår jeg ikke hva som feiler han. isåfall er det han som er gal.
Gjest Dum Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 Hehe, og huff. Tror ikke han her har det på papiret at han er psyk. Ellers er han jo veldig flink til å fortelle meg ALT jeg ikke kan. Faktisk tror jeg ikke det er noe jeg kan, ref. han :-?
Cata Skrevet 19. juni 2005 #7 Skrevet 19. juni 2005 Ellers er han jo veldig flink til å fortelle meg ALT jeg ikke kan. Faktisk tror jeg ikke det er noe jeg kan, ref. han :-? Det betyr sannsynligvis at du kan mer enn ham på de fleste områder.....
Gjest Dum Skrevet 19. juni 2005 #8 Skrevet 19. juni 2005 Ja, men...hadde du gjort noe? greit at du ikke har sagt noe, men hvis du har gjort noe, f.eks: vært utro? Neinei, er du gal. Da hadde jeg fortjent meg en på tryne, og da hadde jeg tatt i mot uten å klage. Ikke menget jeg på han, noe han ikke liker. Og heller ikke på andre. Er vel bare å holde seg unna han for alltid *psyke seg opp*
Marianne Skrevet 20. juni 2005 #9 Skrevet 20. juni 2005 Neinei, er du gal. Da hadde jeg fortjent meg en på tryne, og da hadde jeg tatt i mot uten å klage. Ikke menget jeg på han, noe han ikke liker. Og heller ikke på andre. Er vel bare å holde seg unna han for alltid *psyke seg opp* Det er jo en ett uttrykk og da. Er du gal, du er gal osv. Du bruker det jo selv her og.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juni 2005 #10 Skrevet 20. juni 2005 Du velger å gi deg, og derfor "må" du alltid gi deg. Han vet du gir deg etter så og så lenge, og derfor fortsetter han. Det vil si at du velger å ikke stå opp for deg selv, men lar han fortsette å rakke ned på deg. Slike forhold blir som regel bare verre og verre, for så lenge han vet du gir deg, vil nok ikke han gi seg. Det kan faktisk være hans nedrakking på deg vil bli verre også, og er det verdt det? Er han virkelig verdt din egen trygghet? Er han virkelig verdt din egen verdighet? Er han virkelig verdt at du går på akkord med deg selv? Er han virkelig verdt deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå