AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg bor i Trondheim, men synes jobbmarkedet her er ganske tøft, med mange nyutdannede om beinet. Kjæresten min er fra Vestfold, så det er ikke helt utenkelig å flytte dit etter hvert, men er det noen som vet hvordan jobbmarkedet er der? Jeg ser at det er mange relevante stillinger for meg der, flere enn det er i Trøndelag, men jeg vet ikke hvordan det er med antall søkere og sånt, har noen her noen tanker om det? Anonymkode: 1aa97...f0e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Kommer helt an på hvilken utdanning du har. Noen utdanninger som tilbys i nærområdet kan det være krevende å få jobb etter som barnevern, barnehagelærer etc. Vanlige jobber som ikke krever utdanning kan også være vanskelig å få jobb innen. Men det er jo bare å søke. Lave boligpriser og ålreit klima i området. Anonymkode: 8545c...621 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Trondheim er jo en stor by og byene i Vestfold er mye mindre, så det er kanskje lettere ja. Anonymkode: 28132...f76