AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Del Skrevet 11. april 2020 Jeg sover svært sjelden uten truse på, for mannen min blir så klåfingret. Jeg synes det er fritt og fint å ligge uten, men jeg orker ikke pellingen, fordi han tar det som et signal på at jeg vil ha sex. Vi har snakket om det, men han er tunglært. Andre som har slike erfaringer? Anonymkode: b50a0...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Del Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sover svært sjelden uten truse på, for mannen min blir så klåfingret. Jeg synes det er fritt og fint å ligge uten, men jeg orker ikke pellingen, fordi han tar det som et signal på at jeg vil ha sex. Vi har snakket om det, men han er tunglært. Andre som har slike erfaringer? Anonymkode: b50a0...c6b Ja uff, tenk at noen synes du er deilig uten truse. Også din egen mann da, fysj og æsj. 🙄🙄 Anonymkode: f3135...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Del Skrevet 11. april 2020 Er så glad jeg ikke er dame. Hadde ikke orket å gå rundt og konstant være på vakt for å beskytte kroppsåpningene mine. Men synd på damer da. De er jo født med veldig ettertraktede hull og får ikke gjort noe med det. Anonymkode: 2b776...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Del Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sover svært sjelden uten truse på, for mannen min blir så klåfingret. Jeg synes det er fritt og fint å ligge uten, men jeg orker ikke pellingen, fordi han tar det som et signal på at jeg vil ha sex. Vi har snakket om det, men han er tunglært. Andre som har slike erfaringer? Jeg ligger veldig sjeldent uten truse som mann, og min kjæreste gjør det heller aldri uten at vi skal elske. Da må det skiftes laken på sengen ganske ofte det forstår alle. Så når du da tar av deg trusen en gang i blant så oppfatter han det som et tegn på at "nå er hun klar for sex". Da får du bare si det da når du tar av deg trusen, jeg skal sove og ikke ha sex. Men når du gjør dette så tenner du mannen din voldsomt. Du er pen og deilig og du ligger deg tett inntil han helt naken! Arrrgh ikke lett å være mann da Så bare sovner du og han ligger der med den raketten klar til avfyring Anonymkode: 1aeeb...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå