AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg liker gjenbruk, men synes det er så mye useriøst på Finn, og det går litt tregt der. Har nå opprettet bruker på Tise, og ser det er mye ymse der. Hva foretrekker du? Hvor selger du mest? Hva selger du? Hva kjøper du? Anonymkode: 2da95...c47
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Jeg foretrekker finn. Det er veldig få som bruker tise her i området, så det er litt lite respons og ting. Men ser at det er mye merkeklær der, så tise er nok mer for de som vet hva de selger og vil ha. På finn har jeg gjort masse kupp med at folk ikke vet hva de har, og skriver navn feil feks og underpriser varen. Evt budrunde som ingen byr på. Litt lettere å finne kupp på finn. Bruker og mye Facebook sin markedsplass og sider. Jeg har mest solgt barneutstyr og baby tøy. Og kjøpt en del. Nå kjøper jeg mest interiørpakker og klær. Er mest ute etter gis bort som jeg kan pusse opp. Spraylakkere pynteting etc. Anonymkode: 285a8...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Bruker bare Finn, siden utvalget så dårlig på Tise, Letgo og Facebook. Anonymkode: 1f7c5...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Jeg bruker finn. Visste ikke at Tise var et alternativ. Anonymkode: c311b...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker gjenbruk, men synes det er så mye useriøst på Finn, og det går litt tregt der. Har nå opprettet bruker på Tise, og ser det er mye ymse der. Hva foretrekker du? Hvor selger du mest? Hva selger du? Hva kjøper du? Anonymkode: 2da95...c47 Der sier du noe jeg ikke hadde tenkt over før. Finn renner over av folk som sier de kommer og henter for så aldri å dukke opp og aldri la høre fra seg igjen. På tise har alle avtaler jeg har gjort blitt holdt. Men utvalget er fortsatt større på finn. Anonymkode: 9cc61...27f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Kjøper klær på Tise og andre ting på finn.no. Anonymkode: 97b66...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Hva er Tise? Har ikke hørt noe om det. Er fra Bergen, kanskje det har noe å si. Jeg bruker finn. Men har også hatt hell med å bruke facebook. Der var veldig mange interesserte. Men annonsen blir veldig liten inne på facebook. Anonymkode: 77a8c...bc6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er Tise? Har ikke hørt noe om det. Er fra Bergen, kanskje det har noe å si. Jeg bruker finn. Men har også hatt hell med å bruke facebook. Der var veldig mange interesserte. Men annonsen blir veldig liten inne på facebook. Anonymkode: 77a8c...bc6 Tror Tise er veldig utbredt i Bergen! Det er en app utviklet av Jenny Skavlan. Man kan selge alt mulig ser jeg, men tror det er mye merkevarer. Jeg er usikker. Anonymkode: 2da95...c47
WhiteSwan Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Kjøper og selger mest klær på Tise, møbler osv selger jeg på Finn 2
Sirah Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Jeg bruker begge deler mye. Selger nok mest på Finn, men kjøper kanskje mest på Tise Jevnt over syntes jeg folk på Tide virker mer seriøse enn de gjør på Finn. Mye mulig det er helt tilfeldig hvem jeg har truffet på.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Bruker finn. Noen ganger fb, men syns det er tungvindt å lete der. Har aldri prøvd tise, men noe i Trondheim så kunne sikkert prøvd 🤷♀️ Anonymkode: d19ca...d70
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøper klær på Tise og andre ting på finn.no. Anonymkode: 97b66...aa0 2 minutter siden, WhiteSwan skrev: Kjøper og selger mest klær på Tise, møbler osv selger jeg på Finn Akkurat nå, Sirah skrev: Jeg bruker begge deler mye. Selger nok mest på Finn, men kjøper kanskje mest på Tise Jevnt over syntes jeg folk på Tide virker mer seriøse enn de gjør på Finn. Mye mulig det er helt tilfeldig hvem jeg har truffet på. Når dere kjøper/selger klær på Tise: er det da merkeklær primært? Anonymkode: 2da95...c47
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere kjøper/selger klær på Tise: er det da merkeklær primært? Anonymkode: 2da95...c47 Nei, ullgensere har jeg fått solgt fort Anonymkode: bd08a...e11
Sirah Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere kjøper/selger klær på Tise: er det da merkeklær primært? Anonymkode: 2da95...c47 Merkeklær og vesker selger best på Tise etter min erfaring ja. Men det er neppe noen fasit
annebanane Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Selger mye på både Tise og Finn. De fleste klær går på Tise. Ingen merkeklær, men mye plussize i god kvalitet som det er mindre å finne av på appen. Ting og tang selger jeg for det meste på Finn da de pleier gå raskere der. Legger ut det samme på begge steder om det er marked for det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 Jeg kjøper klær på Tise og møbler etc på Finn. Anonymkode: 62b12...2db 2
Okapi Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 Kjøper og selger en del fotoutstyr, og bruker Finn og ebay. Har kikket innom et par andre apper, men inntrykket så langt er brukere som ikke har peiling, håpløs prising og dårlig utvalg.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror Tise er veldig utbredt i Bergen! Det er en app utviklet av Jenny Skavlan. Man kan selge alt mulig ser jeg, men tror det er mye merkevarer. Jeg er usikker. Anonymkode: 2da95...c47 Jenny Skavlan ble betalt for å reklamere for Tise. Hun er verken gründer eller utvikler, men det mulig hun har investert i selskapet. 900.000 har latt seg Tise av gjenbruksappen "For tre år siden tok gründerne [Eirik F. Rime og Axel F. Næss] kontakt med Jenny Skavlan for å få kunnskap om målgruppen. – Hun har en unik innsikt i hvordan man skal nå den målgruppen og hva som appellerer til dem. Både i produkt- og markedsføringssammenheng, sier Rime. For mange har Skavlan vært Tise sitt ansikt utad. – Det var veldig bevisst fra vår side. For oss var det bra at Jenny ga kredibilitet til appen. Folk husker mye bedre Jenny Skavlan enn Eirik Rime. Det er ingen som aner hvem jeg er. Det at hun var en markedskanal i seg selv kom i andre rekke, men selvfølgelig har det også hjulpet, fortsetter han." Anonymkode: 606cd...b65 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 Bruker Finn. Så vidt jeg kunne se må man selge under fullt navn og adresse på Tise (?) og det er jeg ikke interessert i. Er ikke lysten på at folk skal vite at skapet mitt er fullt av dyre merkevarer, og behøver heller ikke at naboer og bekjente skal spekulere i om jeg har dårlig råd siden jeg selger unna det som ikke blir brukt. Anonymkode: 546d8...7c3 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #20 Skrevet 14. juni 2020 På 11.4.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev: Bruker Finn. Så vidt jeg kunne se må man selge under fullt navn og adresse på Tise (?) og det er jeg ikke interessert i. Er ikke lysten på at folk skal vite at skapet mitt er fullt av dyre merkevarer, og behøver heller ikke at naboer og bekjente skal spekulere i om jeg har dårlig råd siden jeg selger unna det som ikke blir brukt. Anonymkode: 546d8...7c3 Jeg selger masse på Finn og Tise, gjort det i mange år. «Alle» jeg kjenner vet at jeg kjøper mye klær, og ingen tror jeg har dårlig råd fordi jeg selger de igjen (og ikke hadde jeg brydd meg om noen hadde trodd det heller). Men har jeg kjøpt en kjole til feks 3000,- som har blitt brukt én gang er det mye bedre å selge den, enn å ha den hengende i skapet. Anonymkode: 34088...615 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå