AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Har vært litt utafor pågrunn av en mann. Hadde veldig sterke følelser for han. Det ble slutt og jeg har vært lei meg lenge nå. Så i kveld satt jeg og tok litt vin, en nabo inviterte meg over. Etter en flaske vin, så var jeg ikke vond å be. Dro en tur over, det ble mer alkohol og plutselig mister jeg alt av dømmekraft. Ender opp med å ha trekant. Det ble tatt noen bilder og nå angrer jeg så sykt på at jeg dro. For det første, jeg var ikke klar for å være intim med noen. For det andre, er det jo en risiko i seg selv nå i disse tider å besøke andre. Føler meg ekkel og har ikke klart å få sovet i natt. Skjønner ikke at jeg bare mistet alt av dømmekraft og grenser sånn der. Har bare masse ubehagelig følelser nå for at jeg hadde sex før jeg var klar for det (ikke samleie, men det ble slikking, suging og fingring) også stresser jeg over bildene som ble tatt. Livredd de skal havne noe sted. Anonymkode: db56c...68e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Ingen har rett til å ta bilder av deg uten din samtykke med mindre det er en offentlig tilstelning, noe dette ikke kan sies å ha vært. Enten må du få bildene, og rett til å få de sletter fra alle elektroniske dippedutter eller så ville jeg om jeg var deg anmeldt dem. Anonymkode: 239d2...7db
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Kan ikke anmelde da jeg samtykket der og da. Nå i ettertid angrer jeg på hvordan jeg mistet alt av hemninger. Føler meg så ekkel! Drikker så og si aldri! Anonymkode: db56c...68e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Idiot Anonymkode: cc030...778 Jeg? Anonymkode: db56c...68e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Skriv og be dem slette bildene. Man har lov å trekke samtykke til sånn i ettertid. Anonymkode: 045c4...ff7 1
Gjest Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Anki, mod
Anbefalte innlegg