AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 For 4 år siden møtte jeg en mann med hovedomsorgen for et barn, vi flyttet egentlig litt for raskt sammen siden jeg ikke ante hva jeg gikk til siden han hadde klart å sjule sitt virkelige jeg med en fasade. Han var visst både avhengig av piller og alkohol. Jeg startet dermed å kjempet en kamp og sto i så mye vondt for å stable opp samboeren min, og idag er han en ordentlig mann med jobb, en tilstedeværelse far og har lagt rusen på hyllen og vært helt rusfri i 2 år. Men disse årene har slitt på meg og mine følelser, det har gjort at jeg med tiden har mistet mye av følelsene for samboer pga alt jeg sto oppi, og har egentlig lyst til å finne meg noen andre eller være alene. Men jeg blir for barnet sin skyld, fordi jeg vet innerst inne at far kommer til å falle tilbake til gamle vaner hvis jeg går. Jeg vier livet mitt til dette barnet, som jeg vet og ser er så glad i meg og glad for at jeg kom inn i livet hans og jeg er så inderlig glad i han. Jeg skal derfor bo her i seks år til, helt til dette barnet er myndig fordi jeg unner han og vil gi han er trygg og god fremtid. Og etter det skal jeg være tilgjengelig for resten av livet uansett. Jeg leser stadig at vi stemødre ikke er satt pris på, men jeg vil også si at det finnes mange gode stemødre der ute som er glade i barna og gjør alt de kan for dem. Anonymkode: 6ba86...fb7 7
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Respekt for den kvinnen. Jeg har hatt flere stemødre i livet mitt. Etter 3 stemora mi så begynte jeg å miste respekten. Hvis du er første stemora hans så er han sikkert glad i deg og respekterer deg. Ta vare 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Viktig innlegg. Det finnes mange bra bonusmødre også. Anonymkode: 535ed...9e3 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Hvor vil du med dette, egentlig? Vil du ha en bukett med rose eller pokal? Anonymkode: ebcb4...302
Jessic_a Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vil du med dette, egentlig? Vil du ha en bukett med rose eller pokal? Anonymkode: ebcb4...302 Æsj, fant du ingenting bedre å si? Kjære, gode stemor. Så Fantatisk å lese at det finnes slike også😊 Mine barn har også en slik stemor. Ordentlig god, kreativ og snill sjel. Den kvinnen er jeg svært takknemlig for. Selv om vi ikke omgås eller snakker noe særlig sammen 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 8 timer siden, Love&Hate skrev: Respekt for den kvinnen. Jeg har hatt flere stemødre i livet mitt. Etter 3 stemora mi så begynte jeg å miste respekten. Hvis du er første stemora hans så er han sikkert glad i deg og respekterer deg. Ta vare Jeg håper det var for faren din du mistet respekten? Anonymkode: cfe52...465 2
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper det var for faren din du mistet respekten? Anonymkode: cfe52...465 Jeg mista respekten for ekteskap sånn generelt og begynte å gi faen i alt så gikk jeg og hadde sex med stesøstera mi
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, Love&Hate skrev: Jeg mista respekten for ekteskap sånn generelt og begynte å gi faen i alt så gikk jeg og hadde sex med stesøstera mi Så forstyrrende Anonymkode: 64acd...e99
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så forstyrrende Anonymkode: 64acd...e99 Jeg er bare ærlig.. Noen ganger så går ting feil vei.. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, Love&Hate skrev: Jeg er bare ærlig.. Noen ganger så går ting feil vei.. Hva skal jeg gjøre? Kanskje ikke det, selv om dere ikke er biologiske søsken så er det kjempeforstyrrende, forlater tråden før du forteller mer Anonymkode: 64acd...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå