Gå til innhold

Problemer med å få ordentlig orgasme.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å få klitoris orgasme før, har alltid kommet lett både med meg selv og partner. Med rett partner har jeg fått vaginal orgasmer og. Men etter jeg ble 40 år, så får jeg ikke ordentlig orgasmer lenger, det bygger seg gradvis opp, men det kommer da en helt elendig en for tidlig. I starten skjedde det bare iblant, nå skjer det alltid. Og jeg starter å bli skikkelig seksuelt frustrert. 

Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Eller vet om noe som kan hjelpe. Har prøvd å google, men synes jeg finner så lite informasjon om det. Finnes mest for de som aldri har hatt orgasme.

Anonymkode: 7f434...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å stresse så mye. La det gå av seg selv pg bruk glidemiddel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må bytte glidemiddel. Og smøre fitta med vaginalkrem. Jeg begynte med det da jeg var 39. 

Anonymkode: c34f4...4c3

Skrevet

Har du byttet partner underveis?  Har du en eller flere faste partnere for tiden, eller er det snakk om ONS? Hvordan er livet ditt forøvrig? Tilfreds eller utilfreds med tingenes tilstand? Og hva legger du i "rett partner"?  Tiltrekning, tillit, utholdenhet, eller andre ting?  Det er jo svært mange variabler utenom din egen alder.

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg starter å bli skikkelig seksuelt frustrert.

Det finnes håp for deg også, men årsakene kan være så mange...Kan jeg spørre om du onanerer hver dag, eller hvor ofte? Det skal jo opprettholde blodsirkulasjon og få bedre blodgjennomstrømning. Orgasmekremen skal jo få blodårene til å "rette" seg ut slik at muskulaturen rundt blodårene slapper av...altså økt blodgjennomstrømning... Jeg regner med at det ikke er ereksjon til klitten det er noe galt med...

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg onanerer alt fra 1-5 ganger i uken, bruker glidekrem. Og det er først de siste ukene jeg har stresset med det. I starten brydde jeg meg ikke, tenkte at det bare kom til å gå seg til. Jeg har ikke hatt sex med en partner på over 2 år. 

Livet mitt er ganske stille og rolig, jeg er enslig mor til 2 tenåringer. Er ufør, men har venner og en hobby. Så føler jeg har det ganske bra. Jeg var ganske deprimert da jeg ble syk, og forsto at jeg ikke kom til å bli bedre, og nok ville ende som ufør. Og da hadde jeg ingen problemer med å få orgasme. 

Anonymkode: 7f434...52e

Skrevet

Jeg håper orgasmen din kommer snikende tilbake, som singel vet jeg hvor viktig den er til selvtrøst... Men jeg må trene og ha "vedlikehold" ofte, den gir meg også selvtillit. Ikke mist håpet er du snill, du fortjener å være lykkelig med deg selv. Plutselig banker det en kar på døra di som ser deg for den du er😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ganske deprimert da jeg ble syk, og forsto at jeg ikke kom til å bli bedre, og nok ville ende som ufør.

Har du noen gang gått på antidepressiva?  Ssri typ Cipralex og sånn, kan ødelegge sexlivet ditt for resten av livet. 

Anonymkode: 21ab7...924

AnonymBruker
Skrevet

Be legen om nasal oxytocin. Følg instruksjonene nøye. Brukes i behandling av autisme, men kan og gi kvinner lettere orgasme under sex. 

Eksistensielt stress over tid kan føre til mye. Kortisol kan føre til fysiologiske endringer. Dette er komplekse prosesser som du må snu. Du må snu. Ingen kan gjøre noe for deg, bare gi deg råd på veien. Mitt råd er å ta tak i eget liv og reise deg og gå inn i en fremtid der du er sjef i eget liv. Da vil orgasmene komme som perler på en snor. Det som resultat av livsglede og mengder av positive stresshormoner. Da blir du og interessant for andre, klar for kjærligheten, klar for livet som det skal være.

Coach KG.

Anonymkode: 30193...0b9

AnonymBruker
Skrevet

jeg (K40)sliter med mye smerter, og seff depresjon. ingen orgasme de siste tre årene😭kanskje jeg må spørre etter dette🤗

Anonymkode: 08cac...bf6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...