AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Har ei venninne som er verdens snilleste. Hun er bare god. men hun prater hele tiden, og alt dreier seg om barnet hennes. Hun gjenforteller samtaler de har hatt om helt hverdagslige ting. Så sa jeg, så sa hun... osv.. helt totalt uinteressant. hun kan også fortelle at søskenbarnet til bestefaren likte så godt å spille trekkspill.. ting som er helt uinteressant. Hun er liksom i sin egen boble. hun kan fint lytte og gi kommentarer på det jeg sier.. men jeg blir ofte så irritert og trøtt av henne at jeg mister helt fokus.. Når jeg møter venninner så snakker jeg jo om ulike ting helt avhengig av hvem jeg er sammen med. Å fortelle om en bra skitur kan jeg fortelle til venner som digger det samme, men sitter ikke i 30 min å legger ut om en skitur til noen som hater ski og friluft, fordi jeg vet det blir trøttende.. mer så mange som ikke har antenner.. Anonymkode: 9354b...713
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Hun høres litt "enkel" ut. Når man ikke synes det er så interessant å omgås noen, så er det naturlig å treffes sjeldnere. Ingen vits i å drive å irritere seg over folk. Unntatt familie. Anonymkode: ee863...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå