Gå til innhold

Irriterer meg over at personer med dårlige egenskaper(mobbere), får så mye positiv feedback sosialt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte vitne til hvordan enkelte blir baksnakket og «outet» i sosiale settinger. Det er enkelte i kretsen som gjentatte ganger blir offer for dette, uten å vite om det selv. I dette tilfellet en lærer, som er på alder med oss. Hun blir kritisert og latterliggjort. Jeg personlig syntes bare godt om henne, men hun ser dessverre ikke ut til å respektere eller anerkjenne meg. Tror så absolutt at vi kunne ha blitt gode venner, da vi har mye til felles. Men hun setter de usynlige mobberne høyest.. Jeg blir oversett, til tross for at jeg støtter henne.

Forsøkte å snakke med henne en gang, og samtidig fortelle om noe bråk som oppsto før jeg og mobberne skulle delta i hennes barns bursdagsselskap. Men da vi var alene så dukket den ene mobberen opp, og jeg fikk ikke fortalt det jeg visste. Det blir fullstendig kontrollert dette..

Det er et lite miljø dette hvor mye holdes hemmelig og skjult. Mye stygg mobbing. Jeg skulle så gjerne ha tatt opp kampen med å få avslørt de aller verste der ute, men ingenting er uten risiko. Jeg har egentlig ingen nære venner, trolig fordi jeg ikke deltar i organisert mobbing. Jeg er snill, jordnær og «kjedelig». Mennesker som er «slu» og store i kjeften blir lett foretrukket. Aner ikke hvorfor. 

Men i det daglige ser jeg jo hvordan enkelte blir ført bak lyset, som denne flotte læreren. 

Anonymkode: 8e041...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil bli venninne med henne, tenker du da å fortelle om hvor kjip de andre er for å få henne til å kutte ut de? Slik at du liksom blir igjen som den som kan bli vennen hennes? Ikke lurt... 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...