AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Har ei venninne/ bekjent som jeg bynner p bli veldig mett av.. men også litt nyskjerrig på siden hun snakker som hun gjør. hun er arbeidsledig og går på aap. hun er utdannet advokat. dette sier hun om seg selv: jeg er smart, over intelligent, overkvalifisert til å få jobb, har bare smarte venner, osv. kjenner jeg blir flau.. hva er jeg da? En stusselig sykepleier bare? smarthet har ingenting med hvor mange mastere du har.. det handler om sosial intelligent. Samspill med andre mennesker, relasjoner og hvordan du er som person mot andre. så trist når folk er så sykt opptatt av status og hvor smart de er.. Anonymkode: 4ca16...3a7 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Dere passer godt sammen. Hun er ikke så smart som har deg som en venn, og du... Ja, du kan jo bare se på hva du har skrevet. Anonymkode: eb93a...7a7 31
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Godt å se et innlegg det oser intelligens av, både IQ og EQ. Anonymkode: ff805...cc3 13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere passer godt sammen. Hun er ikke så smart som har deg som en venn, og du... Ja, du kan jo bare se på hva du har skrevet. Anonymkode: eb93a...7a7 Hva mener du med det? Jeg har mange venner i alle slags yrker.. men aldri opplevd noen sitte å fortelle om hvor smart de er.. Anonymkode: 4ca16...3a7 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Hun sa hun bare har smarte venner, så da mente hun vel deg også da Anonymkode: 552e7...b6b 15
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne/ bekjent som jeg bynner p bli veldig mett av.. men også litt nyskjerrig på siden hun snakker som hun gjør. hun er arbeidsledig og går på aap. hun er utdannet advokat. dette sier hun om seg selv: jeg er smart, over intelligent, overkvalifisert til å få jobb, har bare smarte venner, osv. kjenner jeg blir flau.. hva er jeg da? En stusselig sykepleier bare? smarthet har ingenting med hvor mange mastere du har.. det handler om sosial intelligent. Samspill med andre mennesker, relasjoner og hvordan du er som person mot andre. så trist når folk er så sykt opptatt av status og hvor smart de er.. Anonymkode: 4ca16...3a7 Kanskje hun er sliten av å ikke ha jobb og snakker sånn for å holde selvtilliten oppe. Hadde hun sett ned på deg hadde dere ikke vært venner. Kanskje det bare handler om at hun er i en vanskelig situasjon. Og det er mange ulike former og typer intelligens. Sosial intelligens som du snakker om er bare en av dem. Anonymkode: a2097...64e 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sa hun bare har smarte venner, så da mente hun vel deg også da Anonymkode: 552e7...b6b 🙈🙈 Anonymkode: 4ca16...3a7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Hvis hun er overkvalifisert til jobb som advokat, så kan du jo foreslå at hun søker høyesterettsjustitiarius. Det kan man ikke være overkvalifisert for... Anonymkode: 8fd1d...701 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sa hun bare har smarte venner, så da mente hun vel deg også da Anonymkode: 552e7...b6b Og ?? Det er liksom ikke noe man sier.. Anonymkode: 4ca16...3a7
vikilLJA Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Håper vennen din kommer ned på landejorda snart og innser at hun er helt vanlig hun også. Hadde en slik venninne engang, men jeg fikk nok. Godhet, humor og være bølgelengde er mye viktigere enn smarthet for meg. Å være høy på seg selv har jeg ikke sansen for. 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne/ bekjent som jeg bynner p bli veldig mett av.. men også litt nyskjerrig på siden hun snakker som hun gjør. hun er arbeidsledig og går på aap. hun er utdannet advokat. dette sier hun om seg selv: jeg er smart, over intelligent, overkvalifisert til å få jobb, har bare smarte venner, osv. kjenner jeg blir flau.. hva er jeg da? En stusselig sykepleier bare? smarthet har ingenting med hvor mange mastere du har.. det handler om sosial intelligent. Samspill med andre mennesker, relasjoner og hvordan du er som person mot andre. så trist når folk er så sykt opptatt av status og hvor smart de er.. Anonymkode: 4ca16...3a7 Høres mer ut som om du blir fornærma, og at du vil ha kg med på slarvelaget om alt det negative ved venninna di. Du sier litt indirekte at hun ikke er hyggelig med andre og at hun er sykt opptatt av status... Anonymkode: 75872...ea0 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: kjenner jeg blir flau.. hva er jeg da? En stusselig sykepleier bare? smarthet har ingenting med hvor mange mastere du har.. det handler om sosial intelligent. Samspill med andre mennesker, relasjoner og hvordan du er som person mot andre. så trist når folk er så sykt opptatt av status og hvor smart de er. Jeg synes det er tristere når folk indirekte tråkker på andre for å framstå bedre selv og snakker ned vennene sine. Av en eller annen grunn er det mange sykepleiere som maser om den sosiale intelligensen som så viktig. Noe dere lærer på studiet? Lærer dere ikke om empati? Anonymkode: 59f78...d37 4
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne/ bekjent som jeg bynner p bli veldig mett av.. men også litt nyskjerrig på siden hun snakker som hun gjør. hun er arbeidsledig og går på aap. hun er utdannet advokat. dette sier hun om seg selv: jeg er smart, over intelligent, overkvalifisert til å få jobb, har bare smarte venner, osv. kjenner jeg blir flau.. hva er jeg da? En stusselig sykepleier bare? smarthet har ingenting med hvor mange mastere du har.. det handler om sosial intelligent. Samspill med andre mennesker, relasjoner og hvordan du er som person mot andre. så trist når folk er så sykt opptatt av status og hvor smart de er.. Anonymkode: 4ca16...3a7 Det er også trist at du lar deg prege av det. Vær sikker på deg selv. Det er du som tenker ned om deg selv. Og så, hvem er det som virkelig er smart som har en jobb?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 Høres mer ut som en personlighetsfortyrrelse enn at hun er smart. Mentalt syke mennesker vil oppføre seg sykt uansett om de er smarte eller ei Anonymkode: e9cf4...e07
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne/ bekjent som jeg bynner p bli veldig mett av.. men også litt nyskjerrig på siden hun snakker som hun gjør. hun er arbeidsledig og går på aap. hun er utdannet advokat. dette sier hun om seg selv: jeg er smart, over intelligent, overkvalifisert til å få jobb, har bare smarte venner, osv. kjenner jeg blir flau.. hva er jeg da? En stusselig sykepleier bare? smarthet har ingenting med hvor mange mastere du har.. det handler om sosial intelligent. Samspill med andre mennesker, relasjoner og hvordan du er som person mot andre. så trist når folk er så sykt opptatt av status og hvor smart de er.. Anonymkode: 4ca16...3a7 hun er bare veldig veldig usikker på seg selv.... slitsomme mennesker- hadde latt det bli med bekjent ja... Anonymkode: f41d7...be1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som om du blir fornærma, og at du vil ha kg med på slarvelaget om alt det negative ved venninna di. Du sier litt indirekte at hun ikke er hyggelig med andre og at hun er sykt opptatt av status... Anonymkode: 75872...ea0 Uff... er hverken fornærmet eller trist.. og har ikke skrevet at hun ikke er hyggelig med andre. Hun er både hyggelig og snill med andre. hvordan har du reagert om ei venninne satt å fortalte deg flere ganger i uka om hvor smart hun er? Hvor kunnskapsrik hun er? At hun kun velger å ha smarte venner? At hun hadde dødd av kjedsomhet av å ha mindre smarte venner? hun er ærlig, det skal hun ha. Og jeg er en venn som hun betegner som smart.. Jeg bare tenker det er spesielt. Uvant å omgås folk som snakker slik.. betyr ikke at hun er dum eller slem.. kg er et sted en kan lufte tankene sine om relasjoner eller andre ting som opptar en.. men så har du de på kg som elsker å strø salt i såret til de som skriver om ting de reagerer på eller er opptatt av 🙈 Anonymkode: 4ca16...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 Uten å ha gått på studiet selv, så skal man vel være relativt intelligent får å klare studier som advokat og lege feks. Men over seg mye selvskrytet er jo gjerne ikke særlig sjarmerende selvfølgelig. Anonymkode: 98c53...b48
VARM MELK Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 Det å skryte av seg selv kommer vel gjerne av lav selvtillit og at hun ikke føler seg sett av andre. Kanskje ingen andre skryter av henne? Må være tøft å ikke kunne jobbe, da må man finne på noe som løfter en selv.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #19 Skrevet 12. april 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Uff... er hverken fornærmet eller trist.. og har ikke skrevet at hun ikke er hyggelig med andre. Hun er både hyggelig og snill med andre. hvordan har du reagert om ei venninne satt å fortalte deg flere ganger i uka om hvor smart hun er? Hvor kunnskapsrik hun er? At hun kun velger å ha smarte venner? At hun hadde dødd av kjedsomhet av å ha mindre smarte venner? hun er ærlig, det skal hun ha. Og jeg er en venn som hun betegner som smart.. Jeg bare tenker det er spesielt. Uvant å omgås folk som snakker slik.. betyr ikke at hun er dum eller slem.. kg er et sted en kan lufte tankene sine om relasjoner eller andre ting som opptar en.. men så har du de på kg som elsker å strø salt i såret til de som skriver om ting de reagerer på eller er opptatt av 🙈 Anonymkode: 4ca16...3a7 Hadde tenkt at hun hadde alvorlig personlighetsforstyrreklse og at det var lurt holde avstand til vedkommende Anonymkode: e9cf4...e07
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #20 Skrevet 20. april 2020 Det ligger i tida. Alle skryter av intelligens, rasjonalitet og logikk om dagen. Anonymkode: 30cc2...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå