Gjest trenger råd Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Kan dere gi meg noen tips om hvilke produkt(er) jeg kan kjøpe meg på et parfymeri? Jeg har fått et gavekort og har lyst å kjøpe meg noe nytt og gøy! Hvilke produkter kjøper dere om og om igjen? Fortell gjerne hvordan det virker.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Spørs jo veldig hva du er ute etter.. Parfyme, make-up, hudpleie? Men en ny lipgloss (sjekk ut Dior Addict) og en øyenskyggepalett (Chanel har en med fire i hver, mange forskjellige nyanser. Elsker nyansen Nymphea) er vel saker jeg kjøper altfor ofte!!
glaciera Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Noen ting jeg alltid kommer tilbake til: Elizabeth Arden Eight Hour Cream Chanel parfyme Kanebo 38 grader mascara Clinique Dramatically Different Moisturising Lotion Biotherm bodylotion (sitrusduft) Lancome Juicy Tubes lipgloss Chanel neglelakk Clinique faktor 15 solspray YSL Touche Eclat
Annevenn Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Enig med YSL Touche Eclat (var det rett skrevet? :o )! Kjøpte den for en stund siden, den er bare MAGISK. Det er forresten en sånn concealer (riktig det og?), i penneform, med pensel. Du trykker den i enden, og så kommer det ut littegrann. Nr. 2 er min favoritt, jeg har gjennomsnitts mørk hud. Kanebo pudderet, nr. 204,5, er blitt en annen favoritt. Nå kan jeg sminke meg uten å se sminket ut, den lager ingen maske, man trenger ikke foundation.....Halleluja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå