AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Kan jeg få studentbolig om jeg tar opp to fag som privatist? Jeg skal kanskje til Trondheim til høsten. Planen er å ta årsstudium samtidig som jeg tar opp 2 fag, men om jeg i værste fall ikke kommer inn på årsstudiumet da det er vanskelig å komme inn. Kan jeg likevel få leie studentbolig? Hvis jeg tar opp fag via sonans Anonymkode: c2029...069
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Du burde rette forespørselen til studentsamskipnaden, de kan gi det et svar du kan stole på, i motsetning til hva du får av svar her. Jeg ville tro det er vanskelig å få til, det ville i hvert fall vært vanskelig her jeg har studert, men det er en annen kant av landet. Anonymkode: 9505f...55b 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Nei. Studentboligene i Trondheim (Sit) er forbehold de som studerer ved et universitet/høyskole som betaler studentskipnad til sit. Anonymkode: 9a8bf...c25 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Søk på "tildelingsreglement Sit" så finner du reglementet for det. Anonymkode: 17324...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå