Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greien? Hvorfor må noen kommentere frekke kommentarer til folk her og andre steder? Jeg forstår det ikke. Ser at noen presiserer i innleggene sine at de ikke ønsker frekke kommentarer osv men uansett må noen slenge ut noe. Føler man seg bedre av det? Hva er liksom greien med det? Hvorfor skal man på død og liv sitte å gjør sånn at noen føler seg dårligere som mor eller kone eller venn osv. Noen som har et godt svar? 

Anonymkode: 4aae2...53c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel på temaet i tråden antar jeg. Er spesielt en tråd jeg har sett i kveld som det var grusomme svar i. Flere der får nok advarsler slik de ordla seg.

Anonymkode: 695c2...175

Skrevet

Fordi noen sitter hjemme i stuene sine, er misfornøyd med livet sitt. Late, får ikke til livet sitt.. bitre og misunnelige.. gjerne dårlig økonomi i tillegg og lite nettverk. Slike folk bor på nettet.. og de elsker å trykke ned andre, 

ingenting å bry seg om

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi en høy andel av dem som driver og krangler på forum scorer høyt på narsissisme og psykopati.

Anonymkode: a95a5...6f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg gjør det hele tiden, men føler meg ikke noe bedre av den grunn 🤷‍♀️

Anonymkode: 5ac70...3d6

AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2020 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Hva er greien? Hvorfor må noen kommentere frekke kommentarer til folk her og andre steder? Jeg forstår det ikke. Ser at noen presiserer i innleggene sine at de ikke ønsker frekke kommentarer osv men uansett må noen slenge ut noe. Føler man seg bedre av det? Hva er liksom greien med det? Hvorfor skal man på død og liv sitte å gjør sånn at noen føler seg dårligere som mor eller kone eller venn osv. Noen som har et godt svar? 

Har hatt innlegg her selv og har fått spydige kommentarer osv. Har også svart på innlegg og har fått spydige kommentarer i fra enkelte. Forstår ikke vitsen med dette.

Har funnet at det er vell det at vedkomne ikke klarer å svare koselig osv. 

Anonymkode: 8f980...acc

Skrevet

Vel, noen folk er bare veldig frekke dessverre. Synes man heller kunne oppmuntret hverandre isteden for frekkhet

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fordi at sannheten kan være tung å svelge og oppfattes som negativt? Slank og fotomodell kropp vs lubben og feit kropp, Stygg vs Pen, Liten penis vs Stor osv osv er jo teama som vi vet svarene på, men folk er usikre og håper noen skal si en 11 cm lang penis er nok, eller at "alle" liker lubne feite damer\menn osv når 90% ikke gjør det. Som man reder sin seng ligger man.

Anonymkode: 8ad76...682

• Liker 1
Skrevet
På 11.4.2020 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Det beste for deg er å holde deg unna sosiale medier !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...