Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man skal måle midjen hvor er det ? der hvor man er tykkest? over navlen, eller høyere opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Midjen er vel der du er smalest?`Det er i hvertfall det jeg er vant med å tenke.

Gjest holabol
Skrevet
Midjen er vel der du er smalest?`Det er i hvertfall det jeg er vant med å tenke.

jepp.

under ribbena og over navelen.

Gjest holabol
Skrevet

jepp.

Skrevet

jepp.

:Nikke:

Gjest gjest1
Skrevet

Tror jeg leste ett sted at man skulle måle ca 2 cm over navlen.....

Skrevet

det er ikke ett spesiellt antall cm over navlen du finner midjen, midjen er der du er tynnest rundt livet, det varierer fra person til person.

men hos mange så er vel det tynneste området ca 2-4 cm over navlen, men det varierer som sagt, så bare finn det tynneste området ditt så har du midjen din.

Skrevet

Noen her som har målt seg rundt midjen her da?

Jeg hadde målebåndet fremme sist uke og målte noen møbler, og målte midjen også da i samme sleng. 71 cm kom jeg frem til, rett over navlen.

Hva er gjennomsnittet, noen som vet?

Skrevet

Vet ikke hva gejonnom snittet er men jeg er litt under 80 cm. Leste i et blad at dersom man hadde mer en 80 cm ( pluss noen andre faktoerer) var man letter disponert for diabetes 2 og hjerte og karsykdommer. Ikke det at det kom som noe sjokk men ... Jobber med å få midjen litt mindre jeg

Skrevet

hufsa hufsa!! jeg er 85 cm rundt midjen!! vanvittig!! må slanke meg da- holder på !! vil ikke ha diabetes!!

Skrevet

jeg har og hørt det, men kommer ikke det litt an på hvor høy man er og sånt?

jeg mener, det er jo en viss forskjell på om en på 160 cm er over 80 rundt midjen og om en på 190 er 80 rundt midjen?

men man kan få målt livsrate eller noe sånt, der målet settes mot hoftemål eller noe sånt..... men husker ikke hvor.

jeg er forøvrig 74 rundt livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...