AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Hei, vi prøver å bli gravide, sluttet på pillen i august i fjord, brukte 3,5 år før jeg ble gravid med jenta vår, frykter det skal skje igjen. Hadde EL for 5 dager siden, da hoppet vi selvfølgelig i høyet. Å i går hadde jeg en del murringer, pluss litt små blødninger, håper jeg er gravid 🙈 noen andre som prøver? Ønsker noen å dele reisa med, men ingen av mine venninner forstår meg 😢 Anonymkode: 51a4d...397 4
Gåsemor Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Bare å dele med oss her! Så leit at venninnene dine ikke forstår. Kan jeg spørre om hva de ikke forstår? Vi prøver og for min del handler det om at jeg ikke ønsker å dele det med venninner pga. Det blir mye mas om det og når det ikke skjer med engang er det sårt og litt privat, så jeg synes det er hyggelig å høre/snakke med andre som prøver.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 7 timer siden, Gåsemor skrev: Bare å dele med oss her! Så leit at venninnene dine ikke forstår. Kan jeg spørre om hva de ikke forstår? Vi prøver og for min del handler det om at jeg ikke ønsker å dele det med venninner pga. Det blir mye mas om det og når det ikke skjer med engang er det sårt og litt privat, så jeg synes det er hyggelig å høre/snakke med andre som prøver. De forstår ikke hvorfor dette er ett sårt tema for meg, da alle mine venner blir gravide med en gang. De forstår ikke hvor sårt det er å gå måned på måned uten at noe skjer 😢 Anonymkode: 51a4d...397
nøtta Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, vi prøver å bli gravide, sluttet på pillen i august i fjord, brukte 3,5 år før jeg ble gravid med jenta vår, frykter det skal skje igjen. Hadde EL for 5 dager siden, da hoppet vi selvfølgelig i høyet. Å i går hadde jeg en del murringer, pluss litt små blødninger, håper jeg er gravid 🙈 noen andre som prøver? Ønsker noen å dele reisa med, men ingen av mine venninner forstår meg 😢 Anonymkode: 51a4d...397 Dag fem hadde jeg et skikkelig stikk og det murret masse, tok ikke test før 10dpo,men den var veldig positiv, så antar det var festesmerter! Kanskje du opplever noe lignende? Festeblødning er jo vanlig! Jeg har aldri slik murring før mens som jeg hadde uka etter EL,pleier du ha det? Skjønner veldig godt du trenger noen å dele det med, håper det er egget som jobber og at spiren sitter nå:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, nøtta skrev: Dag fem hadde jeg et skikkelig stikk og det murret masse, tok ikke test før 10dpo,men den var veldig positiv, så antar det var festesmerter! Kanskje du opplever noe lignende? Festeblødning er jo vanlig! Jeg har aldri slik murring før mens som jeg hadde uka etter EL,pleier du ha det? Skjønner veldig godt du trenger noen å dele det med, håper det er egget som jobber og at spiren sitter nå:) Har aldri opplevd slike murringer sammen med blødninger, så er veldig spent 🤩 men veldig redd for å gi meg selv falske forhåpninger 🙈 Anonymkode: 51a4d...397 1
nøtta Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri opplevd slike murringer sammen med blødninger, så er veldig spent 🤩 men veldig redd for å gi meg selv falske forhåpninger 🙈 Anonymkode: 51a4d...397 Skjønner jeg godt! Vågde ikke håpe selv når eg kjente det, men er jo nesten umulig å la være å tenke på det. Skulle ikke teste før mandag, men sprakk torsdagen og da angret jeg på at eg ikke testet før, for det var virkelig ingne tvil. Dag 9 og 10 hadde eg såååå mye murringer og menssmerter at jeg Visste det måtte være noe, aldri opplevd det en uke før mensen, jeg får ikke murring før etter den er begynt.er så spennende dager, gleder meg til du skal teste. Vet du når du vil begynne å teste?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, nøtta skrev: Skjønner jeg godt! Vågde ikke håpe selv når eg kjente det, men er jo nesten umulig å la være å tenke på det. Skulle ikke teste før mandag, men sprakk torsdagen og da angret jeg på at eg ikke testet før, for det var virkelig ingne tvil. Dag 9 og 10 hadde eg såååå mye murringer og menssmerter at jeg Visste det måtte være noe, aldri opplevd det en uke før mensen, jeg får ikke murring før etter den er begynt.er så spennende dager, gleder meg til du skal teste. Vet du når du vil begynne å teste? Nei, tenker muligens slutten av neste uke, må bestille meg test da jeg bor på en øy uten apotek 🤣 har tester på butikkene men alle kjenner alle her så vil ikke kjøpe i butikken 🙈 Anonymkode: 51a4d...397
nøtta Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, tenker muligens slutten av neste uke, må bestille meg test da jeg bor på en øy uten apotek 🤣 har tester på butikkene men alle kjenner alle her så vil ikke kjøpe i butikken 🙈 Anonymkode: 51a4d...397 Ser den! Billigtester leverer raskt og er gode! håper du rekker få så du får testet! Når er ikm?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, nøtta skrev: Ser den! Billigtester leverer raskt og er gode! håper du rekker få så du får testet! Når er ikm? Neste søndag 😊 Ja, krysser fingrene for at jeg får de til helga 🤞 er du prøver nå? Anonymkode: 51a4d...397
Gåsemor Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De forstår ikke hvorfor dette er ett sårt tema for meg, da alle mine venner blir gravide med en gang. De forstår ikke hvor sårt det er å gå måned på måned uten at noe skjer 😢 Anonymkode: Klem til deg ❤️ det er sårt, og skjønner ikke at noen ikke forstår det, men er jo vanskeligere å forstå det man ikke har opplevd.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 25 minutter siden, Gåsemor skrev: Klem til deg ❤️ det er sårt, og skjønner ikke at noen ikke forstår det, men er jo vanskeligere å forstå det man ikke har opplevd. Ja, jeg skjønner det blir vanskeligere for dem å forstå. Anonymkode: 51a4d...397
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 Håper du er gravid! Hilsen En utlending fra Sør-Asia som bor i Norge. Anonymkode: 310e4...300
nøtta Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Neste søndag 😊 Ja, krysser fingrene for at jeg får de til helga 🤞 er du prøver nå? Anonymkode: 51a4d...397 Nei. Fikk positiv test sist torsdag. Så er 5+0 i dag! 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 Hvis det er en mager trøst, ingen av mine venninner forstår meg heller. Prøvd i litt over 2 år. Anonymkode: 50b65...bf8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er en mager trøst, ingen av mine venninner forstår meg heller. Prøvd i litt over 2 år. Anonymkode: 50b65...bf8 Det er synd at det skal føles slik 😢 jeg prøvde som sagt i 3,5 år med første. Så vet akkurat hvordan du har det 💖 Anonymkode: 51a4d...397
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, nøtta skrev: Nei. Fikk positiv test sist torsdag. Så er 5+0 i dag! Så gøy 😍😍 spennende 😍 Anonymkode: 51a4d...397
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 11 timer siden, Gåsemor skrev: Bare å dele med oss her! Så leit at venninnene dine ikke forstår. Kan jeg spørre om hva de ikke forstår? Vi prøver og for min del handler det om at jeg ikke ønsker å dele det med venninner pga. Det blir mye mas om det og når det ikke skjer med engang er det sårt og litt privat, så jeg synes det er hyggelig å høre/snakke med andre som prøver. Ja, det blir litt sårt når det ikke klaffer. Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: 51a4d...397
Elaine Marley Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Gåsemor Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det blir litt sårt når det ikke klaffer. Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: 51a4d...397 Vi har prøvd i 1 år og 10 måneder.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #20 Skrevet 11. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, vi prøver å bli gravide, sluttet på pillen i august i fjord, brukte 3,5 år før jeg ble gravid med jenta vår, frykter det skal skje igjen. Hadde EL for 5 dager siden, da hoppet vi selvfølgelig i høyet. Å i går hadde jeg en del murringer, pluss litt små blødninger, håper jeg er gravid 🙈 noen andre som prøver? Ønsker noen å dele reisa med, men ingen av mine venninner forstår meg 😢 Anonymkode: 51a4d...397 Huff forstår frykten godt. Du har ikke vurdert å oppsøke gynekolog? I de fleste tilfeller er det små ting som kan endres/ prøves ut. Masse lykke til! Anonymkode: 1bc54...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå