AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Noen her med god luktesans som kan fortelle hva slags lukter de kjenner i egen leilighet? Særlig dere som har leiligheter med felles ventilasjonsanlegg på blokka. Lukter det annerledes når dere har vært utendørs og når dere har sittet hjemme i noen timer eller dager? Lukter det av støv, og av betong/gips vegger? Anonymkode: b12be...424
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Leiligheten min lukter svakt av kjemikalier om ventilasjonsanlegget er av. Den er kun 6 år, så det kommer til å vedvare. Er ventilasjonen på lukter det enten intet (jeg bruker null parfyme, vaskemidler, aerosoler etc) eller så lukter det en 10-12 ganger i året brent gummi. Om jeg har laget mat så lukter det krydder, mel, umami etc. Har jeg hatt besøk lukter det tilsvarende vedkommendes hudpleieprodukter et par døgn. Anonymkode: 92dbf...955
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Vår leilighet er fra 1960, i øverste etasje. Når vi kommer inn etter å ha vært ute lukter det av og til mat vi selv laget for en stunder siden eller tiss hvis vi ikke tømte bleiebøtta på badet på vei ut av leiligheten 😂 Elles føles det litt trykkende og varmt ut om vi ikke har lufta, men ingen spesiell lukt. Av og til er det røyklukt fra ene naboen gjennom ventilasjonen på WC, men da kjenner man det bare inne på WC. Vi kjenner aldri noe matlukt fra naboer, men vet at naboen vår sliter med lukt fra ventilasjonen fra de som bor under. Kjenner ikke noe lukt av støv/betong, men det er en gammel leilighet. Vi har pusset opp litt og malt, men luftet godt etterpå, så syntes lukta forsvant ganske fort Anonymkode: 61bf2...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå