Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 Noen som vet hvor man kan få kjøpt tisselaken til stor seng for barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 Hei, tisselaken får du kjøpt metervis feks hos KID, Jysk, Princess o.l. Minner meg om da vi skulle begynne med bleieavvening og eldstemann skulle få lov til å sove uten bleie bare mamma fikk somla seg til å kjøpe tisselaken. Stor var skuffelsen da jeg bredte ut det helvite lakenet på senga: "Å, jeg trodde det skulle være bilde av tissefanter på, skkurat som det er bilde av Mummi på Mummidyna mi....." Hera (ikke innlogget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@rine Skrevet 13. september 2002 #3 Del Skrevet 13. september 2002 Vi kjøpte tisselaken til under en 50-lapp på IKEA. Det er stort nok til en "vanlig" seng, så vi har et i Knerten sin seng og et midt i dobbeltsenga i tilfelle uhell når han kommer inn til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå