AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Før Korona brøt ut solgte jeg en del klær og ulike varer gjennom flere apper, og har fremdeles disse kontoene åpne. Etter restriksjonene begynte har jeg sendt én vare i posten, men ellers har jeg sagt nei til folk som vil møtes fysisk for overlevering. Er det slik man bør gjøre det nå, eller er det greit å møtes ansikt til ansikt? Ser liksom ikke for meg at de fleste kommer til å stå langt nok unna og gjennomføre overleveringen ved å legge varen ned på bakken... Anonymkode: d0242...358
Fireflies Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Gi beskjed at du ønsker motta Vipps og å holde avstand ved overlevering.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Jeg bor i rekkehus, så jeg setter varen på trappen og får betaling med Vipps (ikke like lett om du bor i blokk). Evt møtes utendørs, hold avstand. Legg varen i pose og vær nyvasket på hender. Motta betaling med Vipps. Anonymkode: 3144f...d92
addict Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Kjøpte avvei i blokk i dag og hun satte bare utenfor døren og ventet til jeg hadde hentet. Har ikke møtt noen av de jeg har kjøpt av fra finn eller marketplace i det siste.
Anbefalte innlegg