AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Jeg har en venninne som lenge har slitt både fysisk og psykisk, og for å muntre henne opp så kjøpte jeg en mummikopp som jeg vet hun har ønsket seg lenge (verdi ca. 1500 kroner). Hun ble utrolig glad og takket flere ganger. I kveld fikk jeg melding fra mannen hennes som var fly forbannet over at jeg ga henne en så dyr gave og at slike ting var forbeholdt han. Jeg ble veldig lei meg fordi han reagerte sånn og sa unnskyld for det og at jeg ville bare muntre henne opp. Var det så galt av meg? Anonymkode: e16e2...656
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har en venninne som lenge har slitt både fysisk og psykisk, og for å muntre henne opp så kjøpte jeg en mummikopp som jeg vet hun har ønsket seg lenge (verdi ca. 1500 kroner). Hun ble utrolig glad og takket flere ganger. I kveld fikk jeg melding fra mannen hennes som var fly forbannet over at jeg ga henne en så dyr gave og at slike ting var forbeholdt han. Jeg ble veldig lei meg fordi han reagerte sånn og sa unnskyld for det og at jeg ville bare muntre henne opp. Var det så galt av meg? Anonymkode: e16e2...656 Nei, det var ikke galt i det hele tatt. Det var veldig fint av deg. Mannen hennes er en idiot. Anonymkode: ba4d4...acf 46
Amberleaf Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Nei, det var ikke galt av deg, tvert imot! Men HAN må det være noe alvorlig galt med! 33
Gjest Jegserdeg Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Så utrolig snilt av deg, er ikke deg det er noe galt med. Det er han🤦♀️
semperflorens Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 (endret) Høres ut som at mannen er grunnen til at hun sliter, for å være ærlig. Endret 10. april 2020 av semperflorens 34
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Lurer på hva som feiler den mannen jeg.
SoWhat? Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 Han kan ikke være til særlig hjelp for henne, om han da ikke rett og slett er litt av årsaken til at hun sliter. For en fyr! Du har selvfølgelig ikke gjort noe galt, tvert i mot. 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Nei, alvorlig talt, her er det noe galt med mannen, eller noe seriøst galt i forholdet dem i mellom. Det er i hvert fall ikke det du gjorde som er feil her, men at mannen tok kontakt med deg er "helt blåst". Så snill og omtenksom du er. Kanskje mannen har noe å lære.. Anonymkode: c5be2...c60 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 Han får gi deg 1500 da hvis det er så stort problem for han. Anonymkode: 4c7d4...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #10 Skrevet 10. april 2020 1500 kr for en mummikopp? Uansett, han høres ikke frisk ut. Anonymkode: 13ae7...f62 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 Er du mann eller dame? Hvis du er dame så skjønner jeg godt at hun er deppa, som lever med ensånn type.. Anonymkode: 0a25a...8b0 2
Oslodamen Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 Mannen kan også tro at en venninne er interessert i damen hans. Jeg ville nok begynt å lure selv. 1500 kr er veldig mye for en oppmuntringsgave. Mannens reaksjon var derimot barnslig og teit, han kunne ha sagt ifra på en fin måte. Likevel skjønner jeg at han reagerer og oppfatter det som upassende. Kanskje han aldri har gitt henne en så dyr gave selv. Ikke alle bruker tusenvis av kroner på en gave.
Rant Skrevet 10. april 2020 #13 Skrevet 10. april 2020 Merkelig mann. Men TS du har jo virkelig gjort et bomkjøp må jeg si.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #14 Skrevet 10. april 2020 Mummikopper som ikke produseres lenger kan være vanskelig å få tak i og koster mye mer. Regner med ts enten er en mann som er intr i denne dama, eller har hatt en greie med henne tidligere. Anonymkode: ca0e0...839 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #15 Skrevet 10. april 2020 Hei igjen. Jeg er en kvinne som absolutt ikke er interessert i min venninne som noe annet enn en venninne. 1500 .- er kanskje mye å bruke på en gave, men jeg har romslig økonomi og liker å bruke penger på de rundt meg. Det er snakk om en kopp som ikke produseres lengre og de som samler på Mummikopper forstår nok at en kopp kan koste 1500+++. Jeg fikk pratet ut med min venninnes mann og han sa unnskyld for at han hadde blitt sur. Det bunnet i at han så gjerne skulle ønsket å kjøpe noe slikt til hennes selv, men ikke helt fått ut fingeren. TS. Anonymkode: e16e2...656 12
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #16 Skrevet 10. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Jeg er en kvinne som absolutt ikke er interessert i min venninne som noe annet enn en venninne. 1500 .- er kanskje mye å bruke på en gave, men jeg har romslig økonomi og liker å bruke penger på de rundt meg. Det er snakk om en kopp som ikke produseres lengre og de som samler på Mummikopper forstår nok at en kopp kan koste 1500+++. Jeg fikk pratet ut med min venninnes mann og han sa unnskyld for at han hadde blitt sur. Det bunnet i at han så gjerne skulle ønsket å kjøpe noe slikt til hennes selv, men ikke helt fått ut fingeren. TS. Anonymkode: e16e2...656 Veldig bra at du fikk snakket med han og at dette blei ordnet opp i Anonymkode: a3cf6...461 4
Gjest Keikolina Skrevet 10. april 2020 #17 Skrevet 10. april 2020 Skjønner han, mummie kopper er så depressive, samboeren har noen her jeg har tenkt til å knuse og kaste når han har glemt de.
Rant Skrevet 10. april 2020 #18 Skrevet 10. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mummikopper som ikke produseres lenger kan være vanskelig å få tak i og koster mye mer. Regner med ts enten er en mann som er intr i denne dama, eller har hatt en greie med henne tidligere. Anonymkode: ca0e0...839 Er det sant? Hm. Kanskje mine er verdt en god del da. 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #19 Skrevet 10. april 2020 Tror han skal være glad til for at det ikke er han som kjøpte kruset, for det er ikke sikkert at gaven hadde vært like velkommen om den var fra mannen. Bare ser for meg at kona hadde likt å få en litt mer spesiell gave fra han enn et samlekrus? Vet hvertfall med meg selv at jeg foretrekker å få mer spesielle og minnerike opplevelser eller noe annet fra en kjæreste enn en kopp i en serie jeg samler på. Anonymkode: 4c5d4...042
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #20 Skrevet 10. april 2020 21 minutter siden, Keikolina skrev: Skjønner han, mummie kopper er så depressive, samboeren har noen her jeg har tenkt til å knuse og kaste når han har glemt de. Hvorfor ikke bare selge de? Anonymkode: 01b62...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå