Gå til innhold

Billån AAp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Er det noen som har fått billån når eneste inntekten er AAP? Tenker da på større beløp som 300.000kr. Samboer tjener greit i året (over 1 mill) så vi har det veldig greit økonomisk, nå ønsker vi ny bil men samboer har en betalingsanmerkning og får ikke lån på seg selv, er det noen som helst sjans for at jeg får ett så høyt billån? 

Anonymkode: 0b2a6...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fikk så vidt billån på 50.000, da med samboer som medlåntaker. Men jeg går på minstesats aap. 

Anonymkode: fc35d...679

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sjekker du vel fort på feks Santander sine sider. 

Anonymkode: 9e615...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Hei! Er det noen som har fått billån når eneste inntekten er AAP? Tenker da på større beløp som 300.000kr. Samboer tjener greit i året (over 1 mill) så vi har det veldig greit økonomisk, nå ønsker vi ny bil men samboer har en betalingsanmerkning og får ikke lån på seg selv, er det noen som helst sjans for at jeg får ett så høyt billån? 

Om samboeren din tjener over 1 mill i året hadde jeg ikke tatt opp billån i det hele tatt... 

Anonymkode: b1194...77b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboer kan betale ut skyld på betalingsanmerkning, så får kanskje samboer lån. Jeg fikk ikke lån da jeg gikk på AAP.

Anonymkode: af3d5...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man tar da ikke opp et billån på 300.000 hvis man har betalingsanmerkninger på tross av at man tjener en million. Betal gjelden og spar opp til bil. Det burde være fort gjort med 1 million i lån. 

Du får ikke lån på aap. Heldigvis for dere vil jeg si. 

Anonymkode: 9ebcc...1e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis han tar og betaler ut det han skylder, går betalingsanmerkningen hans bort. 

Anonymkode: 09f80...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tar da ikke opp et billån på 300.000 hvis man har betalingsanmerkninger på tross av at man tjener en million. Betal gjelden og spar opp til bil. Det burde være fort gjort med 1 million i lån. 

Du får ikke lån på aap. Heldigvis for dere vil jeg si. 

Anonymkode: 9ebcc...1e1

Man kan få lån på aap jo. Slutt å snakk om ting du ikke har peiling på 😛 

Anonymkode: fc35d...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Samboeren din burde virkelig greie å fjerne denne bet.anmerkningen om h*n tjener over 1M kr i året.

Høres ut som noe lureri for å få deg til å ta opp lån!

Anonymkode: fccc4...3f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...