Gjest Penisspm. Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 av jenter, hvordan vil dere bli ronket??? Holdt godt stramt rundt?? Ellers noen tips å hente???
Gjest erwin Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Pass på at forhuden følger med opp og ned, og at du ikke runker "tørt" på selve hodet. Bruk gjerne litt olje for da trenger ikke forhuden følge med opp over hodet.
Nelle Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Bruk masse spytt på pikken så den er glatt hele tiden. Særlig på pikkhodet -viktig at det er så vått som mulig der.
Gjest Runkekongen Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Ikke øk tempoet til vlle høyder som om det er en magisk metode for å få det til å gå for oss uansett. Prøv å kjenne på pikken, når den blir litt større og stivere og når det nærmer seg. DA kan dere bli litt mer hardhendte og øke tempoet.
Gjest Formosiss Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Jeg tror dette er like forskjellig som hva vi jenter liker, jeg? Kjæresten min har noen forskjellige ting han liker - det kommer an på stemning, form og humør :-)
Gjest nok en mann Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 en annen ting er at det kan være en fordel å ikke dra til for hardt, når du er i bunn og du set at hodet begynner å bli dratt nedover, er det ikke behagelig om du fortsetter å dra ned, da kan man dra oppover igjen. Ellers er vel de viktigste tingene nevnt
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Dette er individuelt. Alle har sin egen runketeknikk. Jeg vil at pikken er tørr for eksempel, og ikke våt av spytt.
Gjest ToreAndre Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Dette er individuelt. Alle har sin egen runketeknikk. Jeg vil at pikken er tørr for eksempel, og ikke våt av spytt. Også på et bart hode??? Det kan du ikke mene?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Noen liker sleiking på pikkhodet underveis også innimellom, dette gjorde at det sa sprut og vi måtte vaske veggene
Gjest SKRATT Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Noen liker sleiking på pikkhodet underveis også innimellom' date=' dette gjorde at det sa sprut og vi måtte vaske veggene [/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2005 #11 Skrevet 23. juni 2005 Også på et bart hode??? Det kan du ikke mene? Jo, jeg kan nok det.
Rapitap Skrevet 23. juni 2005 #12 Skrevet 23. juni 2005 Hvorfor ikke prøve noe analt når han nærmer seg klimaks?
Gjest Hankjønn Skrevet 23. juni 2005 #13 Skrevet 23. juni 2005 Hvorfor ikke prøve noe analt når han nærmer seg klimaks? Neineinei - ikke medmindre du vet på forhånd at han liker det.
Gjest Høybråten Skrevet 23. juni 2005 #14 Skrevet 23. juni 2005 Hvorfor ikke prøve noe analt når han nærmer seg klimaks? Enig med "Hankjønn". Inngangen til tarmsystymet vil de fleste ha i fred.
Rapitap Skrevet 23. juni 2005 #15 Skrevet 23. juni 2005 Ja, hallo, det er jo en forutsetning at han liker slikt.
Serpico Skrevet 23. juni 2005 #16 Skrevet 23. juni 2005 Hvorfor ikke prøve noe analt når han nærmer seg klimaks? Dette kan jeg anbefale..... :oops:
Gjest 2er-2r Skrevet 24. juni 2005 #17 Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor ikke prøve noe analt når han nærmer seg klimaks? Bare sørg for at tarmen er tom før du trær deg på, så er det absolutt en avslutning til stående applaus her i gården.
Gjest klukkeren Skrevet 24. juni 2005 #18 Skrevet 24. juni 2005 Bare sørg for at tarmen er tom før du trær deg på, så er det absolutt en avslutning til stående applaus her i gården. Ja, tarmsex er herlig, både med og uten avføring.
Larsan Skrevet 1. juli 2005 #19 Skrevet 1. juli 2005 Noen gode ideer 1-Ballene bør involveres! Men her må du trå veldig varsomt. For mye kraft er bare fælt. Prøv f.eks å la lillefinger såvidt (såvidt!!!) treffe ballene hver gang hånda di er lengst nede på skaftet. En anna ting som er VELDIG viktig er å ikke presse ballene inn mot kroppen hans. Bare beveg dem langs kroppen, eller litt ut fra kroppen, hvis du har veldig teken 2-Et godt og stramt tak rundt skaftet hans er bra for å kunne variere litt. Prøv å dra med dette stramme taket hele lengden på penis, fra undersiden av hodet (Ikke klem selve hodet) til så langt ned på penis som du klarer. PS. Lengst nede på penis er et bra sted å ha hånda når det går for ham. Klem litt ekstra når han er på topp Dette gir ein meir bevisst orgasme, ein litt "åndelig følelse" hvis en skal prøve å sette ord på den. 3-Hodet ..hmm.. hva kan man si om hodet.. Undersiden av hodet har et veldig godt punkt der strengen går opp på hodet. Det er litt for røfft egentlig å bruke noe anna enn munnen på hodet og dette punktet. Dersom du fokuserer på hodet hans når det går for ham vil han få en mer intens orgasme, men mindre bevisst orgasme. (Litt vanskelig å forklare, det kjennes ut som om hele kroppen og spesiellt ansiktet "tar fyr", og øynene "holder på å hoppe ut av hodet"). Hvis du har lyst til å bli belønnet med et godt stønn er dette også stedet å være. 4- Bruk ørene og sansene dine. Dette er det aller viktigste tipset. Ikke tenk så veldig mye på om du gjør ting rett eller ikke, men vær ute etter å fange opp signalene han sender. Prøv å legge merke til hva du må gjøre for å få "godlyden" i ham. Liten kommentar her til diskusjonen om å sette en finger i stumpen: Dette kan være en Veldig god ide, men det kan også være turnoff for ham. Men jeg tipper du vil kunne avsløre om han liker dette på måten han reagerer på når du masserer den delen av pungen hans som ligger nærmest rumpa. Lykke til!
Victor Skrevet 2. juli 2005 #20 Skrevet 2. juli 2005 Min anus er definitivt ANTI-erogen sone. (Fungerer nærmest som av-knapp for ereksjonen) Ligg unna!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå