AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #21 Skrevet 10. april 2020 1 time siden, Krantz95 skrev: Helt enig. Frustrerende med sånne mennesker. Vi har nå 400.000 stk på dagpenger. Disse kan beordres ut som Coronapoliti. De som ikke følger reglene burde bøtelegges så det svir. Tenker det hadde stoppet de som nå lever som normalt. Vi lever jo i en unormal Coronatid og da må unormale tiltak aksepteres. Du vil sende 400000 ut for å få folk inn, altså? Makes sense... Anonymkode: b6f0b...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #22 Skrevet 10. april 2020 Haha, la NAVerne sitte hjemme, de gjør jo det fra før av uansett! Anonymkode: edf16...aca
norw Skrevet 11. april 2020 #23 Skrevet 11. april 2020 Hvor dumme er dere egentlig? Ingen har noe som helst å tjene på å lyve om dette. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #24 Skrevet 11. april 2020 Jeg bor i Oslo og ser ikke noe av det her. Folk holder avstand. Rart at det er slik andre steder Anonymkode: d2b03...d23 1
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #25 Skrevet 11. april 2020 Det er like jævlig her i Drammen også. De idiotene setter opp vektere foran døra til vinmonopolet for å begrense folket men inne i spar / kiwi butikken så er det stappfult av mennesker. Jeg måtte si unnskyld flere ganger for å gå forbi mennesker. De tiltakene og alt er bare piss folk gir faen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #26 Skrevet 11. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i Oslo og ser ikke noe av det her. Folk holder avstand. Rart at det er slik andre steder Anonymkode: d2b03...d23 Fint for deg da, men det kan være sånn andre steder for det vel? Eller har du full oversikt kanskje? Anonymkode: e9465...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #27 Skrevet 11. april 2020 Jeg er så ferdig med dette coronahysteriet. Det er ikke farligere enn vanlig influensa. Bare be de gamle holde seg inne og åpne opp byen igjen. Drit lei corona. Anonymkode: e1dcc...a8a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #28 Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, Love&Hate skrev: Det er like jævlig her i Drammen også. De idiotene setter opp vektere foran døra til vinmonopolet for å begrense folket men inne i spar / kiwi butikken så er det stappfult av mennesker. Jeg måtte si unnskyld flere ganger for å gå forbi mennesker. De tiltakene og alt er bare piss folk gir faen. Det er gode tiltak visse steder. På denne Joker-butikken stod det en dame med selvlysende vest med desinfiserende væske ved inngangen. Men folk driter jo i det meste ute på gata og har ikke helt skjønt dette. TS. Anonymkode: c9f31...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #29 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint for deg da, men det kan være sånn andre steder for det vel? Eller har du full oversikt kanskje? Anonymkode: e9465...7b5 Selvfølgelig kan det det, men jeg tror folk overdriver. Anonymkode: d2b03...d23 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #30 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så ferdig med dette coronahysteriet. Det er ikke farligere enn vanlig influensa. Bare be de gamle holde seg inne og åpne opp byen igjen. Drit lei corona. Anonymkode: e1dcc...a8a Det er jo åpenbart mye farligere enn influensa. Gjør et par Google-søk 🤦♂️ Anonymkode: c9f31...a5f 4
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #31 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er gode tiltak visse steder. På denne Joker-butikken stod det en dame med selvlysende vest med desinfiserende væske ved inngangen. Men folk driter jo i det meste ute på gata og har ikke helt skjønt dette. TS. Anonymkode: c9f31...a5f Jeg vet det. Vi må forstå alvoret på situasjonen folkens. Det viruset tar livet av folk. Leeettt.. og jeg har begynt å gå til butikken rett etter den åpner. Da er det minst mulig mennesker der. Tragisk at det har blitt sånn men bedre å være forsiktig og ringe politiet hvis du ser noe som kan være farlig.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #32 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo åpenbart mye farligere enn influensa. Gjør et par Google-søk 🤦♂️ Anonymkode: c9f31...a5f Nei. Det er ikke mye farligere. Gjør et par Google-søk. Anonymkode: e1dcc...a8a 3
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #33 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er ikke mye farligere. Gjør et par Google-søk. Anonymkode: e1dcc...a8a Eey, hele verden har isolert seg pga den virusen . Så det må.være farlig. Ikke sammenligne det med influensa engang. 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #34 Skrevet 11. april 2020 Just now, Love&Hate said: Eey, hele verden har isolert seg pga den virusen . Så det må.være farlig. Ikke sammenligne det med influensa engang. Vet du hvor mange I Norge som døde av influensa i 2018? Ett raskt Google-søk viser at det var ca 1500 stk. Det er ca 100 stk død av coronavirus på et par måneder i Norge. Dersom du er under 30 er dødeligheten for coronavirus 0.2 %. De som er redde er de gamle. De burde holde seg hjemme og Norge burde åpne igjen. Anonymkode: e1dcc...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #35 Skrevet 11. april 2020 9 timer siden, Catalina Culès skrev: Det er langfredag, så ingenting er åpent Ikke vær så bastant. Jeg var på Kiwi, så jo søndagsåpne butikker var åpne på langfredag. Anonymkode: 1fc45...db8
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #36 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvor mange I Norge som døde av influensa i 2018? Ett raskt Google-søk viser at det var ca 1500 stk. Det er ca 100 stk død av coronavirus på et par måneder i Norge. Dersom du er under 30 er dødeligheten for coronavirus 0.2 %. De som er redde er de gamle. De burde holde seg hjemme og Norge burde åpne igjen. Anonymkode: e1dcc...a8a Usikker angående det. Se på andre land. Tyrkia har stengt ned flere byer med portforbud og alt. Minner meg litt om krigs tiden. Men ja de som er syke og gamle burde holde seg hjemme og Norge burde åpne igjen. Det er tross alt 1.6 millioner her i landet med kroniske sykdommer. Kan ikke stenge landet for alltid. Helt enig med deg. Åpne alt.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #37 Skrevet 11. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, la NAVerne sitte hjemme, de gjør jo det fra før av uansett! Anonymkode: edf16...aca For en dustekommentar. Anonymkode: e9465...7b5 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #38 Skrevet 11. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er ikke mye farligere. Gjør et par Google-søk. Anonymkode: e1dcc...a8a Hvor har du det ifra? Selvfølgelig er det det. Anonymkode: e9465...7b5
Love&Hate Skrevet 11. april 2020 #39 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en dustekommentar. Anonymkode: e9465...7b5 Jeg er Naver. Det hun sier er sant. Vi som har sykdommer og sånt burde sitte hjemme men samfunnet må.åpnes igjen snart. Kan ikke stenge landet pga en håndfull.mennesker da. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #40 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvor mange I Norge som døde av influensa i 2018? Ett raskt Google-søk viser at det var ca 1500 stk. Det er ca 100 stk død av coronavirus på et par måneder i Norge. Dersom du er under 30 er dødeligheten for coronavirus 0.2 %. De som er redde er de gamle. De burde holde seg hjemme og Norge burde åpne igjen. Anonymkode: e1dcc...a8a Med Corona så kan vi ikke bare telle dødsfall men også de som blir lagt inn til intensivbehandling og i respirator. Det er noe helt annet enn vanlig influensa og ingen vet om de som blir rammet får varige skader på lungene. Vi har hatt ca 100 dødsfall mens alt har vært stengt ned, hvordan tror du det blir når alt åpnes opp igjen? Vanlig influensa er hardt og i verste fall dødelig for de som blir rammet, men det er omtrent utelukkende gamle og syke som dør av influensa. Den yngste på verdensbasis som har dødd av Corona var 19 år hvis jeg husker riktig. Vi har heller ikke noen som helst form for immunitet mot Corona sånn som vi delvis kan ha for influensa fordi viruset ikke nødvendigvis forandrer seg så mye fra år til år. Åpnes Norge nå så tipper jeg at dødsfall i løpet av et år blir høyere enn 1500 Anonymkode: b896f...4a3 4
Fremhevede innlegg