Gå til innhold

Folk gir blaffen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dro til butikken i dag og fikk se folk som går tett, sitter tett ("oppå" hverandre), håndhilser og klemmer, og det satt overraskende mange utenfor et utested. 

Hva er det med sånne? Virker som at veldig mange lever som normalt 

Anonymkode: c9f31...a5f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja gla jeg bor på lite sted .. er d ikke stengt når d er helg? 

Anonymkode: ec844...7cc

Skrevet

Er butikken åpen hos deg?  Og hvilken butikk har du vært på hvor folk sitter? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smilo skrev:

Er butikken åpen hos deg?  Og hvilken butikk har du vært på hvor folk sitter? 

Joker. Ikke inne i butikken, men bussholdeplassen osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så lei jeg er av alle disse oppdiktede historiene på KG... Snakk om fake news

Anonymkode: 97050...fbe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn er en gjeng disiplinløse idioter. Trist men sant.

Anonymkode: daf3b...717

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke et sekund på det du skriver. 

Anonymkode: ffe7b...826

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dro til butikken i dag og fikk se folk som går tett, sitter tett ("oppå" hverandre), håndhilser og klemmer, og det satt overraskende mange utenfor et utested. 

Helt enig. Frustrerende med sånne mennesker.

Vi har nå 400.000 stk på dagpenger. Disse kan beordres ut som Coronapoliti.

De som ikke følger reglene burde bøtelegges så det svir.

Tenker det hadde stoppet de som nå lever som normalt. Vi lever jo i en unormal Coronatid og da må unormale tiltak aksepteres.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herregud så lei jeg er av alle disse oppdiktede historiene på KG... Snakk om fake news

Anonymkode: 97050...fbe

Jeg tror ikke dette er fake news. Var selv på en Joker i dag, og det var minst 15 folk utenfor. Opplevde to ungdommer inne i butikken, samt en voksen og en ansatt som ikke tok særlig hensyn til avstand! 

Anonymkode: 1fd61...7e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bunnpris her har søndagsåpent. Masse folk utenfor butikken, de har vekter som passer på at det ikke er mer en 3 kunder om gangen.

Anonymkode: daf3b...717

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er langfredag, så ingenting er åpent ;)

AnonymBruker
Skrevet

Joker her er åpent. 

Anonymkode: 5994a...a2f

Skrevet

Verre med de uendelige bildene på insta og Facebook, med vennerfester, middager osv... At de i tillegg legger ut bilder for å vise sin dumhet sier vel sitt.... Voksne folk det er snakk om også! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Det er langfredag, så ingenting er åpent ;)

Å, joda. Her i Oslo holder Joker-butikkene og mange innvandrerdrevne grønnsaksbutikker åpent  :) 

Anonymkode: e93be...e46

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ikke. Akkurat som med de som sender barna sine ut for å slippe å være med de selv. Så de kan leke med andre.. Bare en eller to.Men blir ofte flere.Og holder ikke avstand.Sett flere ganger.. Irriterer at de som tar det på alvor og er forsiktig er de som blir alvorlig syk mens de som driter i alt slipper unna alt..

Anonymkode: 0bb49...a14

• Liker 1
Gjest Heartgirl
Skrevet

Samme her. Jeg var på en søndagsåpen butikk, og det var flere på butikken da jeg var der. Det var kø og trangt foran kassen. Ansvarsløs av butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skriker opp her, dere har ikke tenkt på at det er dere som er i overkant hysteriske????

Lev som normalt og vask henda, så går det i 99% av tilfellene bra:)

Pleier dere å henge dere opp i sånt hele vinteren? kunne jo komme i skade for å treffe på ett eller annen influensa/forkjølelsesvirus da også.

Anonymkode: a8ca9...ec7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fake news er det ikke.

Jeg sto i lang kø inne på hagesenteret her om dagen. Mye folk innom.Vært på ett par sentre, og siden vinmonopolet slipper inn få av gangen, var det laaang kø begge steder.

Mc Donalds sitter det jo folk på annethvert bord.

Jokerbutikkene er åpne, så der har det vært mye folk. Du  står jo i kø på Kiwi også hver dag?

Vi sitter og i grupper, men har holdt oss til maks 5 pers.

Anonymkode: b5f9b...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Litt snodig at folk klager på alle som er i butikken samtidig med dem. Hadde du holdt deg hjemme hadde det vært minst en mindre på den butikken. 

Anonymkode: 11739...8f7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dere som tror dette ikke er riktig?

Er dere ikke ute?

Sitter dere bare inne?

Det er tydelig at folk er ferdig med karantene og og kjede seg.

Cafeer og mange spisesteder og bensinstasjoner er åpne. Folk sitter jo der. Om enn færre enn vanlig.

Anonymkode: b5f9b...f0c

• Opprett ny...