Jensine Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Hva om man ikke får utryddet viruset, man ikke får laget vaksiner, man ikke får brukbare medisiner, og sykdommen blir mer dødelig for hver gang man blir smittet. Osvosv? Hvordan innretter vi oss. Hvordan opprettholder vi en brukbar bestand av helsearbeidere, hvordan regulerer vi kurtisering og reproduksjon, produksjon av nødvendige varer og distribusjon av disse, dekker behovet for sosial omgang? sier på ingen måte at det er på høy tid å planlegge dette, men det er ...litt...gøy? 1
Gjest Lawyam Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 (endret) 1 minutt siden, Jensine skrev: Hva om man ikke får utryddet viruset, man ikke får laget vaksiner, man ikke får brukbare medisiner, og sykdommen blir mer dødelig for hver gang man blir smittet. Osvosv? Hvordan innretter vi oss. Hvordan opprettholder vi en brukbar bestand av helsearbeidere, hvordan regulerer vi kurtisering og reproduksjon, produksjon av nødvendige varer og distribusjon av disse, dekker behovet for sosial omgang? sier på ingen måte at det er på høy tid å planlegge dette, men det er ...litt...gøy? Ja, kjempegøy.... Endret 10. april 2020 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Skrekkhistorie #1. Om 2 måneder så finner vi ut at dødseaten var ikke høyere enn en vanlig influensa og Sverige ler av oss dumme nordmenn som ødelegget økonomien for å stoppe en vanlig influensa. Skrekkhistorie #2. Det viser seg at viruset forsvinner aldri fra kroppen, og man blir syk om og om igjen. Alle som blir smittet vil dø iløpet av et par år.. Anonymkode: cfb81...a70
Gjest Lawyam Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skrekkhistorie #1. Om 2 måneder så finner vi ut at dødseaten var ikke høyere enn en vanlig influensa og Sverige ler av oss dumme nordmenn som ødelegget økonomien for å stoppe en vanlig influensa. Skrekkhistorie #2. Det viser seg at viruset forsvinner aldri fra kroppen, og man blir syk om og om igjen. Alle som blir smittet vil dø iløpet av et par år.. Anonymkode: cfb81...a70 Likte nr 1. Jeg anså ikke dette som et skrekkscenario da. Det finnes verre ting enn å bli ledd av. Dette må være ønskedrømmen.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Så absolutt moro, og jeg kjenner forfatterspiren i meg våkner litt. Det er uten tvil et god utgangspunkt for en interessant historie! Skal se om jeg får skrevet litt en dag snart, moro med slik inspirasjon som er en herlig blanding av virkelighet og fiksjon. Anonymkode: 85e19...d51
Anbefalte innlegg