AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Hører til stadighet at kvinner ikke er like opptatt av utseendet som menn. Hvis mannen ikke har det beste utseendet, så kan han spille på å ha selvtillit, være morsom, eller at de har en god karriære som gir dem god sosial status. Mens dette ikke fungerer på samme vis for kvinner. Kvinner kan ikke øke attraktiviteten sin på samme måte, siden mye attraktiviteten ligger i utseendet. Stemmer dette? Anonymkode: fd79d...e14
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Tror det ligger mye i det! Har mannen hverken utseendet, selvtilliten/sjarmen eller økonomien/statusen på stell så har han det tøft på datingmarkedet dessverre. Anonymkode: 57e7e...2f8 3
Sokkar Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det ligger mye i det! Har mannen hverken utseendet, selvtilliten/sjarmen eller økonomien/statusen på stell så har han det tøft på datingmarkedet dessverre. Anonymkode: 57e7e...2f8 Så om damen ikke er pen, så har hun det tøft på datingmarkedet? Da er det isåfall ikke mannfolka datingmarkedet er tøft for... 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Hehe. Definitivt ikke. Kvinner ser minst like mye på utseende som menn. Du finner knapt en eneste kvinne som ser bra ut med en overvektig mann f.eks. Motsatt ser du det ofte. Det er ikke uten grunn at det heter at de 20% flotteste mennene stikker av med 80% av kvinnene. Anonymkode: db1a3...99b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 12 minutter siden, Sokkar skrev: Så om damen ikke er pen, så har hun det tøft på datingmarkedet? Da er det isåfall ikke mannfolka datingmarkedet er tøft for... Damer kan gjøre mye for å fremme utseendet, med sminke og alt annet, og damer generelt så er det flere damer som ser bra ut enn menn. Men selvfølgelig er det håp for alle, og ikke alle er like overfladiske i hva de søker! Den delen av spørsmålet jeg tenkte mest på når jeg svarte er om ei dame kan øke attraktiviteten sin for eksempel gjennom en god utdanning/jobb, og det tror jeg ikke de har like lett for å gjøre som menn har. Anonymkode: 57e7e...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Det kommer jo an på hvilken liga du ser på...! Jeg opplever at øverste og midten er svært opptatte av utseende, mens de som ligger på bunn tilber deg som en gudinne uansett. Jeg ser oftere overvektige menn med svært vakre damer (bare se på råne-miljøet). Svært sjeldent jeg ser andre veien, og er det andre veien så vil det typisk menn som ikke tror de kan finne noe bedre og tar det som byr seg. Anonymkode: c5b2c...b69 1
Gjest O.G. Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det ligger mye i det! Har mannen hverken utseendet, selvtilliten/sjarmen eller økonomien/statusen på stell så har han det tøft på datingmarkedet dessverre. Anonymkode: 57e7e...2f8 skulle bare mangle siden han da ikke har noe som helst å tilby en dame.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Menn må ha et visst nivå på utseendet for å i det hele tatt ha sjans. En lav, liten mann kan fort ende opp som ukysset 40-åring. Det er ingen damer som ikke har sjans. Det er damer som er mest kresne. Menn er opptatt av utseende, men har ikke den voldsomme kresenheten. Anonymkode: cd3e5...9b4 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 18 minutter siden, O.G. skrev: skulle bare mangle siden han da ikke har noe som helst å tilby en dame. Å hva har dama å tilby mannen? 2
Gjest O.G. Skrevet 10. april 2020 #10 Skrevet 10. april 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Å hva har dama å tilby mannen? Hold deg til tema.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 Syns det meste får seg kjæreste jeg, så syns ikke noen er kresne? Jeg har lave tykke kompiser som alle har dame. Venninner som ikke er fine overhode, men gift ble de 😛 De eneste jeg kjenner som sliter på datingfronten, har noen veldig tydelige rare personlighetstrekk. Og uten at de er klar over det selv... Anonymkode: 63cbd...159 5
youcancallmejune Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 Når det gjelder selve utvelgelsesprosessen i nettdating tror jeg kvinner er like utseendefikserte som menn, men når det kommer til real life-møter kommer mennenes personlige egenskaper mer til uttrykk, og da er kvinnene tilbøyelige til å overse et ufordelaktig ytre hvis disse egenskapene er svært positive. Mange menn legger mindre vekt på personlige egenskaper og bryr seg mest om utseendet. De er ofte villige til å se bort fra negative egenskaper hvis de liker utseendet, og de gir sjelden en kvinne med ufordelaktig utseende en sjanse. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #13 Skrevet 10. april 2020 Jeg vil si ja. Pene damer trenger ikke å ha en personlighet som passer eller ha særlig god personlighet for menn liker dem uansett. Det gjelder ikke alle menn, men ganske mange er sånn at de setter utseendet først og så alt andre. Det virker som hvis hun er veldig pen så er det alt som betyr noe. Kvinner ser også på utseendet, men jeg tror de oftere vektlegger personlighet i tillegg. Altså må begge deler være på plass og ikke bare en. Men tror menn lettere kan veie opp for et mindre pent utseende med hjelp av humor, sjarm, intelligens osv. Det kan ikke kvinner. Heldigvis er ikke alle menn like utseende fiksert, men vektlegger også personlighet og intelligens. De også ser på utseendet, men er også opptatt av at hun skal passe sammen med han. Anonymkode: 3c1dd...662 5
Gjest Wincel Skrevet 10. april 2020 #14 Skrevet 10. april 2020 54 minutter siden, Sokkar said: Så om damen ikke er pen, så har hun det tøft på datingmarkedet? Da er det isåfall ikke mannfolka datingmarkedet er tøft for... Jeg ser mindre pene damer som har type. Menn er så desperate nå til dags at de tar hva som helst
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #16 Skrevet 10. april 2020 Er ikke no gøy å vise fram ei stygg dame til kompisene.. Anonymkode: 92ff9...2ed
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #17 Skrevet 10. april 2020 1 time siden, O.G. skrev: Hold deg til tema. Jeg gjør det så det er derfor jeg spør.
Gjest O.G. Skrevet 10. april 2020 #18 Skrevet 10. april 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Jeg gjør det så det er derfor jeg spør. Hvis AB hadde skrevet: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det ligger mye i det! Har kvinnen hverken utseendet, selvtilliten/sjarmen eller økonomien/statusen på stell så har hun det tøft på datingmarkedet dessverre. Anonymkode: 57e7e...2f8 Ville jeg skrevet akkurat det samme. Hvorfor: Fordi folk som ikke kan tilby noe hurtig blir en klamp om foten. De blir en sånn en som man må ta seg av.
Gjest Nimbus2000 Skrevet 10. april 2020 #19 Skrevet 10. april 2020 (endret) Kvinner kan øke attraktiviteten på nesten samme måte som menn. Kvinner kan kanskje ikke bli mer attraktive ved å få prestisjejobber, men kvinner med selvtillit og humor regnes jo som mer attraktive enn de uten de kvalitetene. Å være snill, sosialt oppegående, god samtalepartner er andre kvaliteter mange menn setter pris på. Endret 10. april 2020 av Nimbus2000
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #20 Skrevet 10. april 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Tror det ligger mye i det! Har mannen hverken utseendet, selvtilliten/sjarmen eller økonomien/statusen på stell så har han det tøft på datingmarkedet dessverre. Anonymkode: 57e7e...2f8 5 hours ago, O.G. said: skulle bare mangle siden han da ikke har noe som helst å tilby en dame. Så en snill og intelligent mann har ikke noe å tilby en dame? Det sier vel sitt når de eneste kvalitetene du bryr deg om er utseende, selvtillit, økonomi og status. Anonymkode: b6b92...3e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå