Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er student og har akkurat flyttet til en ettromsleilighet. Er på leting etter en god, håndholdt støvsuger. Har to kriterier: max 1800kr (gjerne mindre!) og grei/god på dyrehår. Batteritid er ikke det viktigste mht at leiligheten min ikke er så stor. 

Tusen takk for svar dere! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal den erstatte en vanlig støvsuger med ledning og slange? Hvis den skal det, så tror jeg ikke du får en god håndholdt støvsuger til den prisen desverre... anbefaler deg å lese forskjellige tester på nett osv. Jeg har akkurat kjøpt philips speedpro. Har ikke fått prøvd den skikkelig enda, men den koster 5000 og jeg tipper du må opp i det beløpet for å få en skikkelig håndholdt støvsuger.. jeg har tidligere hatt en electrolux håndholdt støvsuger som kostet rundt 1500kr. Den gikk i søpla for den var elendig

Anonymkode: 81552...0cf

AnonymBruker
Skrevet
På 10.4.2020 den 14.48, Varm skrev:

Hei! Jeg er student og har akkurat flyttet til en ettromsleilighet. Er på leting etter en god, håndholdt støvsuger. Har to kriterier: max 1800kr (gjerne mindre!) og grei/god på dyrehår. Batteritid er ikke det viktigste mht at leiligheten min ikke er så stor. 

Tusen takk for svar dere! 

Kjøp en en standard type feks ergorapido. Men for all del: du er student. Kjøp den brukt. Du får støvsuger i flere år for et par hundrelapper på Facebook. Ikke kast bort 1800 på noe så lite moro.

Anonymkode: e82bf...01f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...