AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Jeg er 26 år, gift med den fantastisk mann og vi har en nydelig datter. Har alt jeg kunne drømt om, men allikevel er det en ting som plager meg. Jeg vet jeg er biseksuell, jeg tenner på og blir betatt av jenter. Egentlig er jeg en åpen person som snakker om det meste, men dette har alltid vært min lille hemmelighet. Mannen min er fantastisk på de fleste områder, men er lukket når det kommer til å prate om sex. Har derfor aldri sagt dette direkte til han. Har prøvd å hinte litt, men vet ikke om han har skjønt det. Jeg har aldri vært utro mot han og hadde ikke klart å ha det på samvittigheten. Problemet er bare at jeg har så lyst til å prøve ut denne siden av meg selv. Flørte med og ha sex med ei jente. Traff mannen min når jeg var 17 så føler ikke at jeg har fått testet og prøvd alt jeg vil enda, men ønsker heller ikke å gjøre dette uten at han synes det er greit eller såre han. Noen som har opplevd noe av det samme og vil dele sin erfaring? Anonymkode: 38bfc...749
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Burde ikke være noen problem å snakke med mannen om sex. Dere er voksne og har byttet tissetøy sammen. Anonymkode: de7dc...ca2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Så du vil egentlig ha et åpent forhold, er det du sier? For hvis ikke så ser jeg ikke poenget i å fortelle det Anonymkode: 4936b...961 6
Gjest Alterego666 Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Kjæresten min har begynt å omtale meg som biseksuell uten å lage noe fuzz rundt det. Vi er svært åpne om erfaringer og fantasier.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du vil egentlig ha et åpent forhold, er det du sier? For hvis ikke så ser jeg ikke poenget i å fortelle det Anonymkode: 4936b...961 Ja, er vel det jeg er ute etter Anonymkode: 38bfc...749
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke være noen problem å snakke med mannen om sex. Dere er voksne og har byttet tissetøy sammen. Anonymkode: de7dc...ca2 Prøver, men vet han synes det er vanskelig. Å har ikke så god selvtillit, han sier det selvfølgelig ikke selv, men veldig lett å forstå. Ønsker derfor å fortelle dette uten at han skal tro det har noe med han å gjøre. Anonymkode: 38bfc...749
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 26 år, gift med den fantastisk mann og vi har en nydelig datter. Har alt jeg kunne drømt om, men allikevel er det en ting som plager meg. Jeg vet jeg er biseksuell, jeg tenner på og blir betatt av jenter. Egentlig er jeg en åpen person som snakker om det meste, men dette har alltid vært min lille hemmelighet. Mannen min er fantastisk på de fleste områder, men er lukket når det kommer til å prate om sex. Har derfor aldri sagt dette direkte til han. Har prøvd å hinte litt, men vet ikke om han har skjønt det. Jeg har aldri vært utro mot han og hadde ikke klart å ha det på samvittigheten. Problemet er bare at jeg har så lyst til å prøve ut denne siden av meg selv. Flørte med og ha sex med ei jente. Traff mannen min når jeg var 17 så føler ikke at jeg har fått testet og prøvd alt jeg vil enda, men ønsker heller ikke å gjøre dette uten at han synes det er greit eller såre han. Noen som har opplevd noe av det samme og vil dele sin erfaring? Anonymkode: 38bfc...749 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, er vel det jeg er ute etter Anonymkode: 38bfc...749 Problemet her er at dere har en felles enighet fra starten av om hvordan forholdet skal være - dere to. Og så ønsker du å redefinere forholdet. Den eneste måten dere kan gjøre dette på er å prate om det og lage nye spilleregler. Om dere ikke klarer å bli enig i hvordan forutsettingene for forholdet skal være og det er en dealbreaker for en av dere så er vel resultatet at dere går fra hverandre. Å bringe andre inn i forholdet vil bli sett på som en trussel mot det dere har. Hadde det vært greit for deg om din mann ønsket sex med en eller flere kvinner i tillegg til deg? Dette handler ikke bare om sex, men om følelser og at forholdet henger i en tynn tråd. Snakk sammen og finn ut om det er plass til deg, mannen din og andre kvinner i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 Jeg ville ha lagt det frem som et tilbud om trekant. Spør om han kunne ha tenkt seg å hva vært med på det. Da får du tilfredsstilt trangen til å prøve jentesex, med hans deltagelse og trygghet. Eller hadde det vært vanskelig for deg å se han knulle en annen jente? Anonymkode: f5991...19f 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Som den over sier, trekant med en annen kvinne. Da kan han også bli med. Anonymkode: 60607...007
draug 75 Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 "Du, nå skal du høre..." Hvis det var meg, ville jeg antakelig forstått det, at du ville/ har behov for ligge med andre kvinner, er på en måte noe forskjellig fra om du ville ha andre menn. Faktisk har jeg prøvd noe liknende: jeg holdt på med ei for en del år siden, hun hadde dragning i begge filer. Jeg var en del på reise, og når jeg var borte, levde hun ut jentegreia si. Gjett om hun var klar for kuk og penetrering etter noen uker med slikk og flatbanking! Men det gikk ikke i lengden. Vi fant ikke ut av å ha balanse i forholdet. Og akkurat det med balanse er problemet: hva skal han finne på når du er ute og har deg?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Det er mange som kvier seg for å fortelle kjæresten at de har noen biseksuelle tilbøyeligheter nettopp fordi de ikke vil at han skal ha tro at det dermed er aktuelt med trekant. Således vil jeg si at det at du vil ha sex med andre er mer betydningsfullt enn at du er biseksuell. Så det er kanskje også der jeg ville startet. Og det kan være smart å ha gjort seg opp en mening på forhånd om du vil ha med mannen din eller ikke på dette. Så kan det være greit å gjøre det til en engangsgreie først. Og helst med ei som det er mulig å kutte kontakt med. Anonymkode: 23d66...1e6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 Jeg også gruet meg skikkelig. Så fortalte jeg mannen min det. Han foreslo at jeg kunne velge ut en "venninne" og utforske. Det har jeg gjort ofte. Så får han jo bilder/ videoer og noen ganger live action 😎 Tror ikke han angrer på det valget. Ikke jeg heller. Anonymkode: 53820...0d3 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg også gruet meg skikkelig. Så fortalte jeg mannen min det. Han foreslo at jeg kunne velge ut en "venninne" og utforske. Det har jeg gjort ofte. Så får han jo bilder/ videoer og noen ganger live action 😎 Tror ikke han angrer på det valget. Ikke jeg heller. Anonymkode: 53820...0d3 Får bare hoppe i det å fortelle han det. Håper han er like forståelsesfull som din mann. Føler meg veldig egosentrisk siden dette er først og fremst noe jeg ønsker å prøve uten han. Og heller inkludere han senere om det er noe han vil. Anonymkode: 38bfc...749 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 Kunne kanskje spurt om du kan ha jentesex også om du han er åpent for at du kan ha en lekevenninne. Anonymkode: 5cd59...256 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Juicebox arrangerer sexkvelder kun for kvinner. Oppsøk miljøet? Anonymkode: e57d9...12a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 Jeg har det på samme måten som TS bare at jeg er mann. Jeg hadde som ungdom et "forhold" til en gutt og det frister til gjentakelse, men utroskap er ikke noe alternativ. Derfor kunne jeg tenkt meg en trekant med min kone og en yngre mann slik at jeg fikk prøvd litt mer av dette. Det er totalt uaktuelt å fortelle henne om mine ønsker og følelser så det får bli med fantasien om ikke hun vil prøve trekant. Anonymkode: c0db2...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå