AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Kanskje det er straffen min. Jeg fortjener den helt klart. Jeg har vært utro mot min ektemann. Vi har vært gift i 10 år og har to barn sammen. Vi har hatt det fint i sammen. Bra sex også. Men jeg har de siste år savnet bekreftelser, siden min mann aldri dessverre gir meg komplimenter. Jeg har sagt utallige ganger at jeg savner og har behov for det. Men han prøver ikke å bli bedre. Så det har gjort at jeg ble flørtete og søkte spenning en annen plass. Alltid tenk at de som var utro var dårlige mennesker. Og jeg skulle ikke være utro, trodde jeg. Bare flørtet og var klar over hvor grensen gikk. Sa også til min mann at jeg måtte flørte, siden jeg trengte bekreftelse. Virket som han godtok det. Selv om jeg heller skulle ønske å høre komplimenter fra han. Og ønsket han skulle ønske det samme. Å gi meg det, i stedenfor å få det fra andre menn. Jeg hadde kontakt med en mann i flere måneder på snap. Vi ble godt kjent. Og han var sykt flink på å gi meg akkurat det jeg så sårt savnet og trengte. Han løftet meg opp og blåste liv i meg, på alle måter. Jeg har alltid slitt med dårlig selvbilde, og er usikker på meg selv. Nok derfor jeg synes det er ekstra sårt å ikke få noen gode ord fra min mann, og at han ikke ønsker å løfte meg opp. Jeg traff denne mannen etter flere måneder med kontakt. Han var klar over at jeg var gift, og ikke kom til å gå ifra mannen min. Jeg var klar over at han ønsket sex med meg. Men jeg var tydelig på at jeg ikke kunne love noe. Hadde egentlig tenkt å bare gi han er kyss. Men ble sykt kåt første gang vi traff. Jeg holdt igjen. Traff han igjen flere ganger. Vet det er utrolig dårlig gjort. Men jeg var så betatt av denne oppmerksomheten. Til slutt ga jeg etter, og vi hadde sex. Helt villt. Aldri blitt tatt så skikkelig før. Aldri følt meg så ønsket og begjært. Han fikk meg til å føle meg som verdens vakreste. Jeg fant fort ut at jeg måtte holde dette skjult for min mann. At det var best slik for familien vår. Jeg følte meg dårlig, men fikk merkelig nok ikke så veldig dårlig samvittighet. Selv om jeg elsker min mann. Det gjør jeg virkelig. Vi traff hverandre etter det og hadde mer sex. Sexlysten min vokste ekstremt mye. Og jeg ble mer tilfreds med meg selv. Også en gladere/bedre kone og mamma. Etterhvert fikk jeg følelsen av at han fikk følelser for meg. Sa han ønsket noe mer. Jeg sa at det ikke går. Jeg har heldigvis ikke følelser. Men har blitt glad i han. Og nok betatt av denne oppmerksomheten. Farlig spill. Føler ikke min mann har mistanke. Jeg har sagt at jeg har fått mer sexlyst grunnet alder. Vi har mer sex. Men jeg ønsker mye mer. Kunne hatt sex hver dag nå. Ønsker også å prøve nye ting. Har hintet om det. Men han liker ikke å snakke om sex. Jeg ønsker at han skal ta meg mer som min elsker gjør. Men det skjer nok aldri. Vet at jeg bør kutte kontakten med elsker. Lenge siden vi traff hverandre, men forsatt kontakt på snap. Og han ønsker å treffe meg igjen. Og jeg merker jeg har mistet denne kontrollen. Vet at hvis min mann oppdager det, så har jeg en god grunn til hvorfor jeg gjorde slik. At han egentlig har litt skyld i det. Selv om utroskap ikke er noen unnskyldning. Jeg er ingen ond person! Men jeg har opplevd svik endel i barndommen, som har satt sine spor. Nok derfor jeg har et stort behov for å bli sett? Jeg er så sykt kåt hele tiden! Blir gal. Tenker på sex hele tiden. Fra morgen til kveld. Har så lyst til å knulle over alt med min mann. Prøve nye ting. Aldri hatt det slik før. Innser at min mann dessverre ikke har samme behov som meg. Han sier han er fornøyd med sexlivet vårt, og virker ikke som har har behov for å fornye oss. Jeg synes det er rart til å være mann? Har burde vel blitt glad for en kåtere kone? Onanerer ofte, men blir ikke bedre. Blir bare kåtere. Kommer dette til å gå over? Hvis jeg kutter kontakt med elsker? Er det alderen som også har gjort meg så kåt? Jeg er 39 år. Elskeren er yngre. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Vet jo at jeg har gjort noe grusomt. Men samtidig så føler jeg meg så bra med meg selv. Lykkelig. Og har blitt mer glad i min mann. Er det noen som har opplevd slik, og har noen gode råd? Anonymkode: 586a9...504 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Jeg var de du er for ca to år siden, både i alder og alt andre. Skulle ønske jeg hadde klart å holde den situasjonen der du er nå gående mye lengere, men jeg mistet kontrollen etter et halvt år og det endte stygt. Har ingen gode råd tror jeg. Anonymkode: fc6bf...f68
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var de du er for ca to år siden, både i alder og alt andre. Skulle ønske jeg hadde klart å holde den situasjonen der du er nå gående mye lengere, men jeg mistet kontrollen etter et halvt år og det endte stygt. Har ingen gode råd tror jeg. Anonymkode: fc6bf...f68 Hva skjedde? Anonymkode: 586a9...504
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Jeg tenker på hvordan det ville være å være din mann her vel uvitende at den dama jeg ligger å slikker har restene av en fyr hun hverken kjenner eller vet hvor han har vært før. De restene kan også bidra til alvorlige konsekvenser for meg iom. at jeg også da kan påtvinges alvorlig sykdommer uten å være klar over det selv. En ting er å oppsøke steder som kan sette en helse i fare vel vitende om at så kan skje, men det at andre folk velger det for meg og holder det skjult i håp om at jeg faktisk skal bli smittet av noe jævelskap er helt smakløst. Ikke bare leker du med følelsene til din partner, men du viser også hvilken dritt du synes han er ved å bare gjøre det du har lyst til og driter i hans følelser bare fordi du får kjøre russisk rulettsex med en random horebukk. Jo da forvent ingen respekt eller medfølelse herfra. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 TS her. Jeg ønsker egentlig ikke å forsette utroskapen. Det har gitt meg det jeg trengte. Men denne umettelige kåtheten og ikke noe sex/oppmerksomhet fra min mann gjør det vanskelig. Anonymkode: 586a9...504 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg tenker på hvordan det ville være å være din mann her vel uvitende at den dama jeg ligger å slikker har restene av en fyr hun hverken kjenner eller vet hvor han har vært før. De restene kan også bidra til alvorlige konsekvenser for meg iom. at jeg også da kan påtvinges alvorlig sykdommer uten å være klar over det selv. En ting er å oppsøke steder som kan sette en helse i fare vel vitende om at så kan skje, men det at andre folk velger det for meg og holder det skjult i håp om at jeg faktisk skal bli smittet av noe jævelskap er helt smakløst. Ikke bare leker du med følelsene til din partner, men du viser også hvilken dritt du synes han er ved å bare gjøre det du har lyst til og driter i hans følelser bare fordi du får kjøre russisk rulettsex med en random horebukk. Jo da forvent ingen respekt eller medfølelse herfra. Jeg forstår så klart det. Forventer ikke respekt og medfølelse. Vi har tatt forhåndsregler ved beskyttelse og jeg har sjekket meg grundig. Hvis din kone sa hun trengte og ønsket mer oppmerksomhet, hadde du gitt henne det? Hvis hun sa hun søkte dette behovet ved flørting. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 586a9...504
wintergirl Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 Enten så får du akseptere mannen din som han er, eller så får du satse på elskeren. Han er nå den han er. Ikke alle menn er stein kåte hele tiden. Du kan ta en skikkelig prat med mannen din og fortelle han hvor viktig det er for deg å føle at du blir sett og beundret, eller så går du videre. Du har allerede tatt steget selv om du ikke vil satse på elskeren. Men ville du ha visst om mannen din hadde vært utro? Ganske sikker på at han ville ha visst det. 2
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår så klart det. Forventer ikke respekt og medfølelse. Vi har tatt forhåndsregler ved beskyttelse og jeg har sjekket meg grundig. Hvis din kone sa hun trengte og ønsket mer oppmerksomhet, hadde du gitt henne det? Hvis hun sa hun søkte dette behovet ved flørting. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 586a9...504 Jeg har aldri opplevd damer ha sagt noen ting om oss i de forhold jeg har vært i. Jeg har etterspurt det ofte, men får bare stillhet tilbake. Jeg hadde blitt kjempeglad hvis jeg hadde truffet ei dame som respekterer meg og mine følelser også. Ei som er villig til å prate om oss og ikke bare jobben sin eller den "perfekte" venninna si. Hadde også satt pris på å ikke bli avvist hver gang jeg prøver å oppnå fysisk kontakt og hadde også vært glad om hun kunne tatt litt insj. Men da mister damer sin lyst så det er helt utelukket. Hadde satt pris på en klem selv om det koker rund innimellom. Hadde satt pris på å bli sett i øynene og fortalt at de elsker meg. Hadde satt pris på å følt meg seksuellt attraktiv. Da hadde hun fått mye og da mener jeg mye mere oppmerksomhet enn når hun avviser meg uten å gjøre rede for hvorfor.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 Skulle ikkje forundre om han har rettet en misstanke mot TS , og utroskapen din forlengst på grunn av endret kåthet / personlighet. Har aldri opplevd å få noen komplimanger og vesentelig oppmerksamhet frå dama, men aldri sett noen grunn til å vera utro av den grunn og sjølv om hun aldri har tatt noe ansvar / initiativ til sex. Men, når kåtheten tar overhånd / styringen så er det sannleg ikkje greitt.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #10 Skrevet 10. april 2020 Kan hende han også er utro. Slapp av, de fleste går fra hverandre etter noen år sammen. Ca 30-40% er utro, kvinner er mer utro enn menn pga de søker bekreftelse heletiden. Du er jo resultatet av dette. Det største problemer er at mange som blir sammen passer ikke sammen som mennesker. Seksuellt helt feil, null kommunikasjon etc. "Kan ikke snakke om sex", har du hørt noe du så dumt. Voksne i forhold skal kunne snakke om ALT!! Ellers kan du glemme forhold Anonymkode: 8962e...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 Det er hormonelt og det går over. Trur du må tenke deg om hvis du ønsker å beholde mannen din. Anonymkode: 7fa45...e12
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 Jeg har oppdaget at jeg er polyfidel, og min mann vet. Det gjorde alt mye enklere ift å treffe andre. Anonymkode: bc48d...58c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #13 Skrevet 10. april 2020 Hva med en prat med mannen din om dette? Anonymkode: bc48d...58c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #14 Skrevet 10. april 2020 Siden du ikke klarer styre kåtheten din så bør du fortelle det til mannen din. Han fortjener bedre og ikke alle løgnene dine. Enten bør dere har et åpent forhold og han leve med at du aldri klarer bli fornøyd eller så bør dere skille dere så mannen kan velge om han vil leve med en kronisk kåt utro kone som ligger med andre menn. Anonymkode: fcbad...bd1 1
Gjest Wincel Skrevet 10. april 2020 #15 Skrevet 10. april 2020 Liker åssen du unnskylder utroskapen ved at du er et offer for manglende oppmerksomhet Hva med å gå fra mannen og finne en annen mann som kan gi deg det du vil ha?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #16 Skrevet 10. april 2020 54 minutter siden, Wincel skrev: Liker åssen du unnskylder utroskapen ved at du er et offer for manglende oppmerksomhet Hva med å gå fra mannen og finne en annen mann som kan gi deg det du vil ha? Dette var beste svaret hittil👍🏻👍🏻. Anonymkode: d0e38...03d 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #17 Skrevet 10. april 2020 58 minutter siden, Wincel skrev: Liker åssen du unnskylder utroskapen ved at du er et offer for manglende oppmerksomhet Hva med å gå fra mannen og finne en annen mann som kan gi deg det du vil ha? Kvinner er alltid offer på KG, bare se hva hennes mann fikk henne til å gjøre.. Stakkars dame, det var ikke noe hun ville nemlig. Gudbedre .. Anonymkode: 6ebaf...dfb 2
wintergirl Skrevet 10. april 2020 #18 Skrevet 10. april 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er alltid offer på KG, bare se hva hennes mann fikk henne til å gjøre.. Stakkars dame, det var ikke noe hun ville nemlig. Gudbedre .. Anonymkode: 6ebaf...dfb Jeg har nå lest om menn som også er ofre her på kg jeg. Endret 10. april 2020 av wintergirl 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #19 Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, wintergirl skrev: Jeg har nå lest om menn som også er ofre her på kg jeg. Link til det? Menn er kåte svin som er utro. Kvinner blir drevet til utroskap av mannen. Evt lurt av en annen mann. Evt var ikke seg selv psykisk.(pga en mann) Kvinner er ALDRI bare kåte, egoistiske eller gir f.. i mann og barn. Det er alltid en bakenforliggende årsak hun ikke kunne noe for selv. Det er en stakkarsliggjøring av kvinner i samfunnet som jeg blir helt matt av. Virker som den frie vilje ikke gjelder når kvinner gjøre noe galt. Anonymkode: 6ebaf...dfb 2
wintergirl Skrevet 10. april 2020 #20 Skrevet 10. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link til det? Menn er kåte svin som er utro. Kvinner blir drevet til utroskap av mannen. Evt lurt av en annen mann. Evt var ikke seg selv psykisk.(pga en mann) Kvinner er ALDRI bare kåte, egoistiske eller gir f.. i mann og barn. Det er alltid en bakenforliggende årsak hun ikke kunne noe for selv. Det er en stakkarsliggjøring av kvinner i samfunnet som jeg blir helt matt av. Virker som den frie vilje ikke gjelder når kvinner gjøre noe galt. Anonymkode: 6ebaf...dfb Nei, jeg har ikke link til det. Jeg har lest om menn her inne som har nærmest fått trøst for å være utro mot dama si. Er ikke måte på forståelsen de har møtt på heller. Menn slipper da unna de også. Syns kvinner ofte får gjennomgå jeg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå