AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Jeg er 26 år, gift med den fantastisk mann og vi har en nydelig datter. Har alt jeg kunne drømt om, men allikevel er det en ting som plager meg. Jeg vet jeg er biseksuell, jeg tenner på og blir betatt av jenter. Egentlig er jeg en åpen person som snakker om det meste, men dette har alltid vært min lille hemmelighet. Mannen min er fantastisk på de fleste områder, men er lukket når det kommer til å prate om sex. Har derfor aldri sagt dette direkte til han. Har prøvd å hinte litt, men vet ikke om han har skjønt det. Jeg har aldri vært utro mot han og hadde ikke klart å ha det på samvittigheten. Problemet er bare at jeg har så lyst til å prøve ut denne siden av meg selv. Flørte med og ha sex med ei jente. Traff mannen min når jeg var 17 så føler ikke at jeg har fått testet og prøvd alt jeg vil enda, men ønsker heller ikke å gjøre dette uten at han synes det er greit eller såre han. Noen som har opplevd noe av det samme og vil dele sin erfaring? Anonymkode: 9b28d...812
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Du må jo bare komme rett ut og spørre om det er greit for han at du er utro. Er liksom ikke så mye annet du kan gjøre. Anonymkode: 78dd3...38f
Gjest Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg