Gjest lavt Liv Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Saken er den at etter år med bukser med lavt liv, har jeg blitt litt usikker når det gjelder f.eks. skjørt. Merker at jeg har for vane å ta skjørtets linning under navlen, altså der jeg har for vane å ha bukselinningen. Men kom pluttselig til å tenke på at det er vel ikke gitt at skjørtene jeg har er ment å være lave i livet :klø: Synes jeg ser litt gravid ut med skjørtelivet under magen, samtidig føles det helt fjærnt å trekke skjørtet opp til livet der jeg er smalest. Mulig dette er en helt idiotisk problemstilling, men bær over med meg! Hvor har dere skjørtelivet deres? :klø: Føler at år med bukser med lavt liv har ødelagt gangsynet mitt når det gjelder akkurat dette :oops:
Gjest Melk Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Jeg har skjørt i livet. Synes de føles best på da. Men så har jeg også ganske smalt liv i forhold til hofter.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Jeg trekker skjørtene ned på hoftene. Jeg har smale hofter, og synes skjørtene ser snåle ut på meg hvis de sitter lenger oppe. Og så føles det merkelig. Sikkert vanesak, men.
Annevenn Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Kommer helt an på hva slags skjørt det er.... Et draktskjørt eller et penere skjørt skal sitte oppi livet, det samme gjelder skjørt med a-fasong. Et mer "røfft" skjørt, f.eks. dongeri, kan man ha nedpå hoftene. Synes nå jeg, da..... Men jeg er jo en gammel dame over 30
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Kommer helt an på hva slags skjørt det er.... Et draktskjørt eller et penere skjørt skal sitte oppi livet, det samme gjelder skjørt med a-fasong. Et mer "røfft" skjørt, f.eks. dongeri, kan man ha nedpå hoftene. Synes nå jeg, da..... Men jeg er jo en gammel dame over 30 Helt enig med deg - og sånn for ordens skyld, jeg er 24
Angelizer Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Helt enig med deg - og sånn for ordens skyld, jeg er 24 Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå