AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #41 Skrevet 17. april 2020 ja og det anbefales ikke, du burde i det minste videochatte med fyren, siden veldig mange ikke ligner litt på profilbildene sine engang.. Og det blir veldig sexpress.. Og jeg fikk litt angst når fyren begynte å prate om sin kriminelle fortid og sine narkotika problemer blant annet.. Anonymkode: 35f23...08f
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2020 #42 Skrevet 18. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: ja og det anbefales ikke, du burde i det minste videochatte med fyren, siden veldig mange ikke ligner litt på profilbildene sine engang.. Og det blir veldig sexpress.. Og jeg fikk litt angst når fyren begynte å prate om sin kriminelle fortid og sine narkotika problemer blant annet.. Anonymkode: 35f23...08f Jeg vet damer har ofte et profilbilde som ikke er helt realistisk i forhold til virkeligheten, men er bilder menn har like på bærtur også?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #43 Skrevet 18. april 2020 36 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg vet damer har ofte et profilbilde som ikke er helt realistisk i forhold til virkeligheten, men er bilder menn har like på bærtur også? jepp tror mange mannfolk bruker veldig gamle bilder, men nye bilder kan også bli manipulert eller bli tatt i en meget flatterende vinkel.. ( i ca 80 prosent av tilfellene hadde jeg ikke kjent igjen personen ut fra bilde.. ) Folk kan forandre seg veldig mye på et år også, noen var minst 20 kilo tyngre enn det bildene viste også.. En gang hadde noen bare ansikts bilder på profilen så jeg så heller ikke at de var meget overvektige Anonymkode: 35f23...08f
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2020 #44 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jepp tror mange mannfolk bruker veldig gamle bilder, men nye bilder kan også bli manipulert eller bli tatt i en meget flatterende vinkel.. ( i ca 80 prosent av tilfellene hadde jeg ikke kjent igjen personen ut fra bilde.. ) Folk kan forandre seg veldig mye på et år også, noen var minst 20 kilo tyngre enn det bildene viste også.. En gang hadde noen bare ansikts bilder på profilen så jeg så heller ikke at de var meget overvektige Anonymkode: 35f23...08f Såpass. Jeg får masse positiv oppmerksomhet på bildene mine. De er tatt slik at man tydelig ser hvem og hva jeg er uten filter. Enkelte damer sier også jøss du ser jo likedan ut i virkeligheten. Burde jo ha tenkt litt på den kommentaren når den kommer. Kansje derfor jeg får greit med likes da sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå