Gå til innhold

Noen som har vært på hjemmedate som første date på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort det da jeg var ung og dum... Men da jeg var singel sa jeg alltid nei til hjemmedate på første date, samtlige menn ble sure, kom med kommentarer som jeg liker tøffe jenter, og det er ikke du, jeg liker spontane damer osv... Da skrev jeg bare ja vel, drit og dra, er sjeleglad for at jeg ikke lot meg presse til det. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, etter å ha snakket med facetime etpar ukers tid. Jeg må alltid snakke OG se personen som skal møtes 🙂 

Kun gode erfaringer, den siste endte med knallbra sex. Hun har jeg fått et elsker forhold til, møtes 1 gang i uken som maks 🙂 Skilt dame i 40årene, helt nydelig. 

Anonymkode: 0fdd4...95c

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, etter å ha snakket med facetime etpar ukers tid. Jeg må alltid snakke OG se personen som skal møtes 🙂 

Kun gode erfaringer, den siste endte med knallbra sex. Hun har jeg fått et elsker forhold til, møtes 1 gang i uken som maks 🙂 Skilt dame i 40årene, helt nydelig. 

Hvorfor har dere et makstak på 1 gang i uken om jeg får spørre? 

Anonymkode: 06475...0a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så slemt gjort av han. Er direkte slemt og respektløst å bare slutte å svare noen man har en etablert relasjon med, spesielt når det gjelder dating og kjærlighet. Man sier ikke til noen «glad i deg» «har det så fantastisk med deg» «har følelser for deg» etc og bare pisser på følelsene deres.

Anonymkode: 36c18...b61

Takk❤

Jeg gikk i kjelleren pga hans handlinger. I ettertid har jeg vel mer kunnet falle til ro med at han trolig har større problemer med seg selv enn med meg når han kan oppføre seg slik. Da er han gjerne ikke noe å satse på. Jeg har dårlige erfaringer med tinder og dating generelt etter jeg ble singel. Trodde virkelig at jeg hadde truffet en som var snill, omtenksom, kjekk, ærlig og som ville satse på noe med meg. Han fremstod slik når vi snakket sammen og møttes... Men, der tok jeg feil. 

Kvinne 

Anonymkode: 17c11...dce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har dere et makstak på 1 gang i uken om jeg får spørre? 

Hei, dette lærte jeg av tidligere FF/elsker forhold. Jo mer sex man har, jo mer mister man spenningen. Slik er det jo i forhold også.

Så deilig å leve på en god runde, god sex. Glede seg til neste gang, fantasere om det i mellomtiden. Før vi møtes snakker vi alltid om hva vi har lyst til, kjøper ting til henne jeg synes er sexy for eks. Så når vi treffes handler det om sex og kos, alt annet slås av. Utrolig deilig, etterpå er det kos og puteprat om livet.

Passer meg helt utmerket da jeg ikke søker samboer/kjæresteforhold. Men er alltid trofast mor den jeg har sex med, orker ikke styre med flere likt. Er for gammel til det tullet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, dette lærte jeg av tidligere FF/elsker forhold. Jo mer sex man har, jo mer mister man spenningen. Slik er det jo i forhold også.

Så deilig å leve på en god runde, god sex. Glede seg til neste gang, fantasere om det i mellomtiden. Før vi møtes snakker vi alltid om hva vi har lyst til, kjøper ting til henne jeg synes er sexy for eks. Så når vi treffes handler det om sex og kos, alt annet slås av. Utrolig deilig, etterpå er det kos og puteprat om livet.

Passer meg helt utmerket da jeg ikke søker samboer/kjæresteforhold. Men er alltid trofast mor den jeg har sex med, orker ikke styre med flere likt. Er for gammel til det tullet.

Ja, hvis begge har samme syn på det passer jo det utmerket. Jeg liker ikke spenningssøkere og kan ha sex med ff flere dager i strekk, han er like gira uansett. 

Anonymkode: 04c3b...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefales ikke. Det er rart og kleint og du vet aldri hvordan vedkommende egentlig er

Anonymkode: 412e2...c56

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis begge har samme syn på det passer jo det utmerket. Jeg liker ikke spenningssøkere og kan ha sex med ff flere dager i strekk, han er like gira uansett. 

Liker du ikke spenning? Sex handler jo om spenning.

Sex flere dager i strekk kan bli kjedelig, prøv å se hvor lenge du klarer i lengden 🙂 En uke? Kanskje 2?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger, men kommer nok ikke til å gjøre det igjen om jeg blir singel. Har for så vidt gode erfaringer med det (med unntak av to jeg helst bare ville sende hjem fra det øyeblikket de kom inn døra), men det er jo en risiko ved det. 

Anonymkode: 29899...559

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker du ikke spenning? Sex handler jo om spenning.

Sex flere dager i strekk kan bli kjedelig, prøv å se hvor lenge du klarer i lengden 🙂 En uke? Kanskje 2?

Min ff er eksen min, vi hadde sex nærmest hver dag i 8 år vi 😁 spenning kan være gøy, men føler meg så utrygg på spenningssøkere som person, så unngår de. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har for høy libido til at jeg hadde gått inn for det. Han har også det, men på grunn av hverdagslige forpliktelser får vi ikke truffet hverandre så ofte. Men som regel blir det to ganger i uken. 

Jeg synes absolutt ikke sex flere dager i strekk blir kjedelig. Jeg blir heller frustrert og kjeder meg hvis det blir for lenge mellom hver gang. Vi holder oss også bare til hverandre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor nå, i hjembygda der alle vet hvem alle er, så absolutt😊

I storbyer med helt fremmede inn i mitt hjem, neitakk. Det tar jeg ikke sjansen på.

Anonymkode: ad17c...074

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr hjemme hos meg som første date. Vi drakk vin og så på en film. Jeg klarte å ødelegge rulle-gardinene mine, som han fikset 😂😂 Vi sov i lag, uten å ha sex. Møtte han regelmessig etter det, og har nå vært samboere i 2 år. 

Anonymkode: 602e5...f92

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har for høy libido til at jeg hadde gått inn for det. Han har også det, men på grunn av hverdagslige forpliktelser får vi ikke truffet hverandre så ofte. Men som regel blir det to ganger i uken. 

Jeg synes absolutt ikke sex flere dager i strekk blir kjedelig. Jeg blir heller frustrert og kjeder meg hvis det blir for lenge mellom hver gang. Vi holder oss også bare til hverandre. 

Jeg kan forsvare 2 ganger i uka :) 

Onani er også viktig, på egenhånd.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, pluggen skrev:

Har gjort det da jeg var ung og dum... Men da jeg var singel sa jeg alltid nei til hjemmedate på første date, samtlige menn ble sure, kom med kommentarer som jeg liker tøffe jenter, og det er ikke du, jeg liker spontane damer osv... Da skrev jeg bare ja vel, drit og dra, er sjeleglad for at jeg ikke lot meg presse til det. 

Overgripere...

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med deg. Sex som spenning kan funke som et ONS, men som fast partner er han uinteressant om det må spenning til. Beste pulevennene (og kjærestene) er de som du klarer å flørte til ståpikk uavhengig av når man hadde sex sist, helst så ofte som mulig ;) 

Skrevet

Date og date, men ja. Hun bor 3 timer unna meg, og første gang vi møttes kom hun til meg og var hele helgen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt alle mine Tinderdater er hjemmedater, og absolutt alle har vært vellykkede. :) Nå skal det dog sies at jeg bare drar på date om vi har chattet mye i forkant først. Men 100% suksessrate foreløpig. :) 

Anonymkode: 46077...a76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forsvare 2 ganger i uka :) 

Onani er også viktig, på egenhånd.

Klart det er det, men det er ikke nok. Det er jo derfor man har en ff. :laugh: Spenning kan man uansett få til på mange måter, blant annet ved å utforske og leke med fantasier. Så er det jo deilig med vanlig sex i blant som ikke er særlig spenningsfylt. Av og til tar også kåtheten helt overhånd så det blir noen spontane besøk på nattestid etter noen dager med hete snaps. Det er ekstremt deilig. 

Men nå er vi nok ganske seksuelle av oss begge to med en lyst som vanskelig lar seg temme. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Gir en oppdatering om min hjemmedate: 

Han var superkjekk og høflig, og praten gikk lett. Vi gikk oss en tur, og drakk øl etterpå hos han. Han bor i kollektiv da, et stort minus for meg haha. Jeg så på han som et one night stand fordi jeg tenkte en så attraktiv mann som han der må få seg mange jenter. Vi hadde deilig sex til langt på ettermiddagen dagen etter og jeg var forberedt på å aldri se han igjen. Men han spurte om en date til, og skal møte han igjen denne helgen😄

Anonymkode: 7919d...9e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...