AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Historier, takk! Anonymkode: 7919d...9e1
Gjest GulSol Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Den siste fyren jeg møtte fra tinder møtte meg hjemme. Han kjørte i 2 timer for å treffe meg. Vi hadde snappet mye i en uke i forveien. Det er 3 måneder siden og vi har vært sammen siden.
norw Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Date og date... Dro til en dame i Frankrike og bodde hos henne en helg... 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Vil tro at det er mer akseptert i disse tider med det. Men det ikke bestandig så lurt hvis du ikke vet på forhånd at ting vil klaffe. Anonymkode: 7f424...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Historier, takk! Anonymkode: 7919d...9e1 Ja😊 Er den beste daten jeg har hatt frem til nå - med god margin. Han inviterte meg hjem til seg etter å snakket sammen ett par uker. Vi snakket og drakk vin, hadde det kjempe koselig og utrolig god kjemi. Hadde masse kontakt etter det og fortsatte å møtes. Så begynte det å ta lenger og lenger tid mellom meldingene og en dag sluttet han å svare... Da gikk jeg så til de grader i kjelleren og ble så lei meg at jeg fjernet han overalt på alle kanaler. Tenker på han enda😢 Sjeldent jeg møter noen hvor kjemien er så god og man har så mye til felles. Vet ikke om jeg vil blindt anbefale hjemme dater. Gi hvert fall beskjed til noen om hvor man er🙂 Kvinne Anonymkode: 17c11...dce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Hadde hjemmedate som første date. Vi hadde chattet sammen i 3 ukers tid. Jeg lagde middag til oss mens vi skravlet. Ble veldig sjarmert. Endte opp i sengen, og det var starten på et forhold som varte et drøyt år. Anonymkode: 64e30...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 På en måte. Kl to om natten møttes vi, hos meg. Hadde chattet lenge. Men altså, ingen av oss var ute etter noe seriøst, så det anbefales ikke akkurat om du ser etter noe mer langvarig og kjærlighetsfylt. Anonymkode: dcdfd...57a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Ja, det har jeg. avtaltes å møtes hjemme hos han, første møtet var vel teknisk sett på utsiden av blokka hans men vi hadde første date inne hos han, på verandaen hans. Drakk kaffe å skravlet til langt på natt. nå er vi forlovet og samboere, vært sammen i 3 år så er mulig å møte sin store kjærlighet på tinder! Anonymkode: 2f69e...710 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en måte. Kl to om natten møttes vi, hos meg. Hadde chattet lenge. Men altså, ingen av oss var ute etter noe seriøst, så det anbefales ikke akkurat om du ser etter noe mer langvarig og kjærlighetsfylt. Anonymkode: dcdfd...57a Jeg møtte samboeren min på tinder, og jeg er ikke alene om det. Men viktig at man er klar på hva man vil, og at man luker ut folk som ikke har det samme målet! Anonymkode: 2f69e...710 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #10 Skrevet 10. april 2020 Har både gode og dårlige erfaringer med det. Se an vedkommende. Anonymkode: 79e7b...f00 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 Det var helt jævelig, han var ikke kjekk i virkeligheten, noe som ikke trenger å være noe dealbreaker, men han ga meg skikkelig dårlige vibber ved første klem, og jeg tenkte bare hvordan skal jeg få han ut av huset mitt 😳 vibbene viste seg å være riktige, for han prøvde seg på meg selv om jeg ga klar beskjed at jeg ikke ønsket det og var ukomfortabel. Måtte få venner til å ringe på for å få han ut. Lignende erfaring med en annen hjemmedate også, bare at han kjente jeg godt på forhånd. Likevel trodde han at en middag hos meg betyr sex, så han prøvde seg også mens jeg stod der stiv som en stokk og sa jeg ikke ønsket det. Litt typisk da, for har hatt andre dater som har gått så bra at jeg har ØNSKET at vi var hjemme hos meg første date men det sjansespillet tar jeg ikke lenger, andre date kanskje men ikke første! Anonymkode: 04c3b...918 5
Gjest O.G. Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 (endret) Nei, jeg skal ikke ha fremmede menn i min leilighet og jeg treffer ikke fremmede menn hjemme hos dem. Det har med sikkerhet å gjøre. Endret 10. april 2020 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #13 Skrevet 10. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte samboeren min på tinder, og jeg er ikke alene om det. Men viktig at man er klar på hva man vil, og at man luker ut folk som ikke har det samme målet! Anonymkode: 2f69e...710 Det var ikke det jeg mente. Jeg har troa på tinder som kjærestemarked også, som du sier må man finne noen med samme mål. Mitt mål var bare moro. Hadde nok ikke møtt en ny potensiell kjæreste kl to om natten kun for sex. Men igjen, man skal aldri si aldri! Anonymkode: dcdfd...57a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #14 Skrevet 10. april 2020 Ja, men jeg var ikke ute etter noe seriøst. Det var heller ikke han. Vi treffer hverandre fortsatt, men bare som sexvenner. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte samboeren min på tinder, og jeg er ikke alene om det. Men viktig at man er klar på hva man vil, og at man luker ut folk som ikke har det samme målet! Anonymkode: 2f69e...710 De var jo ute etter det samme, og nei, det er ikke mange som ender opp som samboere om første date er hjemmedate. Anonymkode: 06475...0a1 2
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #15 Skrevet 10. april 2020 Jeg har vært det. Vi skulle egentlig rusle en tur, men hun var så treg og hadde ikke kommet i orden da jeg ankom slik at jeg ble bedt inn mens hun skulle gjøre seg klar. Vi hadde en del felles så det ble til at vi bare ble sittende å pratet i mange timer før jeg dro igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja😊 Er den beste daten jeg har hatt frem til nå - med god margin. Han inviterte meg hjem til seg etter å snakket sammen ett par uker. Vi snakket og drakk vin, hadde det kjempe koselig og utrolig god kjemi. Hadde masse kontakt etter det og fortsatte å møtes. Så begynte det å ta lenger og lenger tid mellom meldingene og en dag sluttet han å svare... Da gikk jeg så til de grader i kjelleren og ble så lei meg at jeg fjernet han overalt på alle kanaler. Tenker på han enda😢 Sjeldent jeg møter noen hvor kjemien er så god og man har så mye til felles. Vet ikke om jeg vil blindt anbefale hjemme dater. Gi hvert fall beskjed til noen om hvor man er🙂 Kvinne Anonymkode: 17c11...dce Så slemt gjort av han. Er direkte slemt og respektløst å bare slutte å svare noen man har en etablert relasjon med, spesielt når det gjelder dating og kjærlighet. Man sier ikke til noen «glad i deg» «har det så fantastisk med deg» «har følelser for deg» etc og bare pisser på følelsene deres. Anonymkode: 36c18...b61 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte samboeren min på tinder, og jeg er ikke alene om det. Men viktig at man er klar på hva man vil, og at man luker ut folk som ikke har det samme målet! Anonymkode: 2f69e...710 Har det slått deg at mange juger om sine intensjoner og ikke leser den lange profilteksten? Er bare du i hele Norge som nok fant samboeren din der. Anonymkode: 36c18...b61
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Historier, takk! Anonymkode: 7919d...9e1 Jepp, et par ganger for to år siden. Ble stresset av det og kommer aldri til å gjøre det igjen. Det er som oftest en ting som står på hovedmenyen når du drar på første hjemmedate. Nemlig. Blir så irritert. Anonymkode: 36c18...b61
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 Endte opp på hjemmedate med en pga kraftig regnvær. Vi skulle egentlig ut og ta et par drinker, men da jeg sto og ventet på ham, åpnet himmelen seg, og jeg var druknet katt i løpet av sekunder. Aldri opplevd et så brått skifte i været. Så da inviterte han meg rett inn til ham, og jeg fikk lånt noen tørre klær 😂 Så slang vi oss på sofaen og så en skikkelig drittfilm han satte på 🙄 Kjedet meg så mye at jeg tok initiativ til sex bare for å slippe å se film😂 Knullet ei runde, og så dro jeg. Han prøvde å invitere til ny date senere, men da var jeg ikke interessert lenger. Sexen var ikke SÅ bra. Og ja, jeg oppfører meg som en mann når jeg har fått sex tidlig i relasjonen: lar ikke fyren høre fra meg igjen. Anonymkode: 5d65f...ee7 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #20 Skrevet 11. april 2020 Ingen førstedater såvidt jeg kan huske, men det har vært en del andredater. Er voksen nok til å både si ja og nei til sex, avhengig av hva jeg og daten har lyst til. Virker nesten som mange kvinner dater menn de er litt redde for, når de snakker om "han forventer, så vi må være på offentlig sted" og "det ligger i kortene". Anonymkode: 08717...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå