Gjest Toro_Jenta Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 vil så fryktelig gjerne ha tips/oppskrifter på hva jeg kan bruke blederen til
Smørblomsten Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Prøv deg fram! Igår putta jeg et lite beger yoghurt oppi, litt appelsinjuice, en halv banan og en halv kiwi! DIGG smoothie til en person! Men man 'tager hva man haver' og du er nesten garantert en god 'drink'... En utrolig god alko-smoothie: Kok kaffe og lag isbiter av den. Knus isbitene og tilsett i blender: frosne bjørnebær (evt frossen bærblanding), vodka eller gin og bringebær-kulturamelk! NAMME NAM! Flott farge, og utrolig god drink!
Gjest Toro_Jenta Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 såklart prøver jeg meg fram.. men noen ganger går kreativiteten litt i stå og da er det greit med en sånn tråd :-) det med yoghurt var lurt
Arkana Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Bananmilkshake er jeg veldig glad i. Til én person bruker du ½ banan, 2-3 dl melk, 1 ss vaniljesukker og 3-4 store ss vaniljeis.
Gjest piaf Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Jeg lager smoothie til en pers. av ca. 1,5 dl Biola naturell, 1/2 moden banan, 1 dl frosne bær (det du måtte ha: jordbær, blåbær, bjørnebær, bringebær, rips, solbær...) og ca. 1 teskje flytende honning. Godt med litt melon eller mango oppi også.
Gjest Toro_Jenta Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 fikk noen ideer her ja tusen takk :-)
søndagsengel? Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Slush er også godt i sommervarmen: isbiter og en god, ublandet saft kjøres i mikseren til all isen er knust. Ha gjerne også i noen dråper sitron.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå