Gå til innhold

Spraybrun - før sydentur - ja/nei?

Spraybrune seg før sydentur? Ja/nei?  

1. 1. Spraybrune seg før sydentur? Ja/nei?

• Ja
      0
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Gutten-
Skrevet

Har en kamerat som insisterer på å kjøre spraybruning før sydentur - for å ikke komme ned dit og være helt hvit.

Har vært i solarium en 4 ganger denne uken og solt meg litt ute så jeg har klart å skaffe meg et lite skille.

Vil det være hensiktmessig å spraybrune seg for å bli mer brun? Hvordan blir spraybruningen når en har denne på forhånd og soler seg i syden? Blir en "skjoldete"?

Hva anbefales? Takk for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Du må huske på at du blir IKKE brunere i syden, om du spraybruner deg før du reiser ned. Så jeg ville ikke valgt å spraybrune meg før en sydentur. Hadde heller valgt solarium.

Gjest Gjesta
Skrevet
Du må huske på at du blir IKKE brunere i syden' date=' om du spraybruner deg før du reiser ned. [/quote']

Hva mener du??? Spraybruningen sitter jo bare i det ytterste hudlaget, og forsvinner gradvis i løpet av ca en uke. I mellomtiden har huden rukket å bygge opp litt egenfarge. Men husk HØY beskyttelse! Selvbruning er bare som en avansert type sminke, det beskytter ikke mot sola.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gjorde dette før jeg dro til Thailand i vinter. Rent umiddelbart virket det som en veldig god ide, og jeg var fin og brun da jeg dro nedover.

Men det tok ikke lange tiden før jeg angret bittert. Varmen der nede gjorde at jeg svettet endel, og min nye brunfarge svertet av på klærene. Det så ikke spesielt bra ut..

Jeg kommer hvertfall aldri til å gjøre det igjen. Neste gang blir det nok solarium ja..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Flere venninner av meg har spraybrunet seg før sydentur, og samtlige av de fikk IKKE mere farge i syden. de skulle da bare være borte en uke, så er man borte i to kan man sikkert gjøre det. Men jeg ville ikke gjort det.

Gjest Embla s
Skrevet

Jammen det er vel fordi den naturlige brunfargen overtok mens spraybrunfargen minsket? (eller mener du at de var like hvite som før de sprayet seg etter at de hadde vært en uke i syden? At spraybrunen virket som en slags sunblock?)

Gjest Lilleulv i.i
Skrevet

Tror nok hun mener at man ikke blir brunere med selvbruning enn uten... altså, om man tar solarium før syden kan man bli brunere i løpet av ferien, men ikke om man tar selvbruning på forhånd :)

Som om noen tror det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...