Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk positiv eggløsningstest for 8 dager siden, gikk tom for tester så fikk ikke testa lengre, så vet ikke når egget slapp. Hadde da positivt i 3 dager.

Idag spotta jeg brunt, pleier ikke gjøre det så tidlig😩 Begynner å bli så lei😪 

Noen med erfaring?

forventer mensen 18.april

Anonymkode: b2898...7db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg selvfølgelig ingen fasit, for det kan jo være starten på mensen. Men jeg har alltid spottet noen dager før mensen, og den måneden jeg ble gravid begynte jeg å spotte enda tidligere enn normalt, ca en uke etter EL. Var helt sikker på at det ikke hadde klaffet da heller, men var visst gravid! Fortsatte å spotte i ukesvis.. tror det ga seg først i uke 7, men mensen kom aldri da, kun litt brunt :)

Anonymkode: 3f65d...b83

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg selvfølgelig ingen fasit, for det kan jo være starten på mensen. Men jeg har alltid spottet noen dager før mensen, og den måneden jeg ble gravid begynte jeg å spotte enda tidligere enn normalt, ca en uke etter EL. Var helt sikker på at det ikke hadde klaffet da heller, men var visst gravid! Fortsatte å spotte i ukesvis.. tror det ga seg først i uke 7, men mensen kom aldri da, kun litt brunt :)

Anonymkode: 3f65d...b83

Ts

pleier å spotte 1 dag før mensen, men tanta pleier enten å komme på forventa dag eller 2 uker etter (anna hver)😂😬 men spotting 1 uke før har jeg inne opplevd siden jeg mista😾 

Anonymkode: b2898...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...