Gå til innhold

Nyt friheten

RoXyy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker portforbud, fordi jeg er en lovlydig borger, så har ingenting å skjule. Vil helst at koronasmitten skal gå over iløpet av 1 mnd og ikke 1 år. Derfor hadde det vært deilig om de strammet inn slik at alle disse hytte folka og "gå på tur på samme plass" folka ikke fikk ødelegge for alle andre i Norge.

Anonymkode: 750de...ad4

At folk faktisk tror virus forsvinner etter 1 mnd portforbud.... stopp verden, jeg vil av.

Anonymkode: 5d1eb...57d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja det har vært en deilig ferie til nå, minimalt med arbeid hjemmefra og 100% betalt. Får håpe det varer litt til!

Anonymkode: 5cc07...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fascinerende hvor lett folk blir hjernevasket.

Jeg vil på INGEN måte har krig, men samtidig kan jeg ikke slutte å tenke på hvor godt mennesker hadde hatt av litt ordentlig realitetsorientering i dag. Noen av oss har tross alt sett krig på kloss hold, og vi har jobber der livet vårt potensielt står på spill hver eneste dag.

Anonymkode: 60ab2...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk faktisk tror virus forsvinner etter 1 mnd portforbud.... stopp verden, jeg vil av.

Anonymkode: 5d1eb...57d

Det er denne generasjonen mellom 40 og 70 har jeg inntrykk av, som tar alt de leser for god fisk og ikke har noe forutsetning for kritisk tenkning eller refleksjon.

Anonymkode: 60ab2...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fascinerende hvor lett folk blir hjernevasket. 😄

Anonymkode: 5e650...524

Jupp, slike ting sprer seg som virus.

Anonymkode: 3a6d9...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...