RoXyy Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Hva er dette? Mange folk filmer tomme sykehus og tomme feltsykehus, i NY for eksempel og merker det med hashtaggen #filmyourhospital. Hvorfor er sykehusene tomme? Til og med i Madrid ser man nå at legevakta er helt tom. Hvor er alle pasientene? Ansatte på sykehusene melder om få pasienter og rolige tilstander, mens media melder om kaos og krigslignende situasjoner. Hva skjer?
Gjest Lawyam Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 2 minutter siden, RoXyy skrev: Hva er dette? Mange folk filmer tomme sykehus og tomme feltsykehus, i NY for eksempel og merker det med hashtaggen #filmyourhospital. Hvorfor er sykehusene tomme? Til og med i Madrid ser man nå at legevakta er helt tom. Hvor er alle pasientene? Ansatte på sykehusene melder om få pasienter og rolige tilstander, mens media melder om kaos og krigslignende situasjoner. Hva skjer? Helst folk som vil ha oss til at media pg myndigheter lurer oss og at det hele er en dekkoperasjon... Så en video her om dagen hvor folk liksom gikk rundt i Oslo for å intervjue folk der. Ikke så vi husene, ikke så vi folka de intervjuet, alt vi så var asfalten. Vi så noen ganger skyggene av de som "intervjuet" men ikke skyggen til inrervjuobjektene engang. De som ble "intervjuet" og det var sikkert 30-40 stk sa alle at de ikke kjente noen som hadde blitt smittet av koronna. Og dette skulle bevise at media og myndigheter løy for oss fordi de hadde skjulte motiver.....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Du tror covidavdelingene er åpne for alle og enhver og at folk kan gå inn og filme? 🙈 Anonymkode: a096e...b59 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Det ser stille og rolig ut på utsiden fordi det ikke er lov med besøkende og avtaler som kan vente blir avlyst/utsatt. På innsiden er det nok hektisk. Anonymkode: b17ea...114 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 8 minutter siden, Lawyam skrev: Helst folk som vil ha oss til at media pg myndigheter lurer oss og at det hele er en dekkoperasjon... Så en video her om dagen hvor folk liksom gikk rundt i Oslo for å intervjue folk der. Ikke så vi husene, ikke så vi folka de intervjuet, alt vi så var asfalten. Vi så noen ganger skyggene av de som "intervjuet" men ikke skyggen til inrervjuobjektene engang. De som ble "intervjuet" og det var sikkert 30-40 stk sa alle at de ikke kjente noen som hadde blitt smittet av koronna. Og dette skulle bevise at media og myndigheter løy for oss fordi de hadde skjulte motiver..... Jeg kjenner personlig en som har fått påvist corona og ble lagt på isolat på sykehuset. Han ble frisk 👏🏻❤️ Anonymkode: b17ea...114 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det ser stille og rolig ut på utsiden fordi det ikke er lov med besøkende og avtaler som kan vente blir avlyst/utsatt. På innsiden er det nok hektisk. Anonymkode: b17ea...114 Ikke her i landet, men en del steder er det nok mer hektisk enn vanlig ja, særlig på grunn av alle smitteverntiltakene. Anonymkode: 34412...fb7
Gjest Lawyam Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner personlig en som har fått påvist corona og ble lagt på isolat på sykehuset. Han ble frisk 👏🏻❤️ Anonymkode: b17ea...114 Jeg også. Ikke alle dør, selv om de havnet på sykehud - men hadde de ikke fått behandlingen de trengte så var nok tallene høyere. Endret 10. april 2020 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Jeg var på legevakten i Stavanger i helgen. Jeg var der på et tidspunkt hvor det vanligvis bruker å være mye mennesker, men det var kun meg og en til. Helt stille. Folk flest har nok mye høyere terskel for å oppsøke legevakt nå og legevakten har mye strengere krav for å slippe folk inn. Anonymkode: 291cc...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på legevakten i Stavanger i helgen. Jeg var der på et tidspunkt hvor det vanligvis bruker å være mye mennesker, men det var kun meg og en til. Helt stille. Folk flest har nok mye høyere terskel for å oppsøke legevakt nå og legevakten har mye strengere krav for å slippe folk inn. Anonymkode: 291cc...6b9 Pluss at de som mistenker corona eller har fått påvist det får egne venterom som er adskilt fra andre sykdommer/ulykker. Anonymkode: b17ea...114 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Hvis det gjør som her og avlyser så å si all planlagt behandling må det jo bli ganske tomt på mange avdelinger.... Anonymkode: e58e6...7b0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Jeg jobber med de dårligste covid 19 pasientene, vi har låst av avdelingen for alle som ikke må inn og er helsepersonell. Ingen som randomly får spasert inn og filmet hos oss. Det de da hadde sett hadde vært en stor gjeng som jobba livet av seg i fullt smitteutstyr for å gjøre alt vi kan for disse pasientene! Anonymkode: e0674...f91 1
Psilocybe Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 Elektiv behandling er utsatt til etter smittetoppen. Dessuten har ikke pårørende lenger adgang til sykehusene. Derfor er det rolige dager på de fleste sykehus for tiden. Dette er noe man kan finne ut ved å følge med i media, btw. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 De som er på innsiden av corona avdelingen er enten så syke at de ikke kan filme eller så hektiske med jobben sin at de ikke kan filme. Anonymkode: 96ec0...cdc
Anbefalte innlegg