AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #1 Skrevet 10. april 2020 Spm. til menn i 40-50 års alderen som er gift eller i langvarig forhold: Hva kunne fått deg til å være utro? Hva skulle den andre kvinnen ha gjort/sagt/fått deg til å føle for at du skulle ha vurdert det? Anonymkode: dba25...50f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Veldig god kjemi, være en del sammen over tid før man plutselig innser at følelsene som man først har antatt bare er glede over å finne en likesinnede eller en man matcher veldig godt med, er mer enn bare det. Anonymkode: 66bc2...907 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig god kjemi, være en del sammen over tid før man plutselig innser at følelsene som man først har antatt bare er glede over å finne en likesinnede eller en man matcher veldig godt med, er mer enn bare det. Anonymkode: 66bc2...907 Tusen takk for seriøst og ærlig svar! Anonymkode: dba25...50f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Langvarig sextørke uten grunn. Hadde nok i dag gjort det slutt først, men vanskelig å si konkret da dette absolutt ikke er en utfordring. Her har vi fortsatt lang og god sex etter snart 20 år i sammen. Krydrer og på med kjappiser og vanlig kos. Får man dama til å føle seg attraktiv, og at man gjør at hennes seksuelle verden er bra, da vil hun ønske sex jevnt. Sist var det hun som tok initiativet - hun liker å ha sex med meg. Akkurat det er gjensidig. Anonymkode: 04fa9...1c5 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Oppmerksomhet. Skal ikke mer til. Sur kjerring og langvarig sextørke gjør at jeg blir svært sjarmert av alle kvinner som gir meg oppmerksomhet. Jeg har sluttet å gå på byen av den grunn - jeg er livredd for å være utro. Men jeg er helt sikker på at om jeg småfull og happy hadde møtt en dame på jakt etter ONS, så hadde jeg slått til. Anonymkode: 7b053...5e8 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Hvis det kostet mindre enn 500 kr Anonymkode: 112c8...bbe
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Si det rett ut. »Hei, jeg er forelsket i deg« Så tar du det derifra. 😁 Anonymkode: 7d7b1...bc8 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 På 10.4.2020 den 9.07, AnonymBruker skrev: Spm. til menn i 40-50 års alderen som er gift eller i langvarig forhold: Hva kunne fått deg til å være utro? Hva skulle den andre kvinnen ha gjort/sagt/fått deg til å føle for at du skulle ha vurdert det? Anonymkode: dba25...50f Kjekt å få oppmerksomhet men svaret på spørsmålet ditt er ingenting. Der er ingenting du kan gjøre for at jeg skal bli utro. Om jeg skal gå fra kona og finne en ny partner så skjer det i den rekkefølgen: Først gå fra partner og så være åpen for nye mennesker. Avslutter det ene før noe annet er aktuelt å vurdere.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppmerksomhet. Skal ikke mer til. Sur kjerring og langvarig sextørke gjør at jeg blir svært sjarmert av alle kvinner som gir meg oppmerksomhet. Jeg har sluttet å gå på byen av den grunn - jeg er livredd for å være utro. Men jeg er helt sikker på at om jeg småfull og happy hadde møtt en dame på jakt etter ONS, så hadde jeg slått til. Anonymkode: 7b053...5e8 Mest sannsynlig så er kona di sånn pga deg. Du er sikkert ikke den som prøver å jobbe med forholdet... Menn skjønner ikke at det skal så lite til for å gjøre damene fornøyd Anonymkode: 897ef...c00 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig så er kona di sånn pga deg. Du er sikkert ikke den som prøver å jobbe med forholdet... Menn skjønner ikke at det skal så lite til for å gjøre damene fornøyd Anonymkode: 897ef...c00 Jeg har jobbet med forholdet i over 30 år. Hun er uforutsigbar og endrer seg av ulike årsaker, jeg i mindre grad. Våre evner til å forvalte forholdet har låst seg; vi har ingen uoverensstemmelser der vi ikke før evt krangel, vet utfallet. Derfor krangler vi ikke lenger heller. Vi elsker hverandre og klarer ikke gå fra hverandre, men siden behovene våre for nærhet og sex er så langt fra hverandre, lever vi i en konstant sult etter oppmerksomhet. Verden er ikke så enkel som mange tror. Anonymkode: f7f75...69b 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 Jeg mener å ha lest at oppmerksomhet, bekreftelse og det å bli sett er de vanligste årsakene til at menn er utro (kanskje det samme for kvinner og?). Det tror jeg stemmer. Veldig få menn får komplimenter, smil og hyggelige gester. Så det skal ikke mye til for en mann å bli rørt om en dame er hyggelig mot han. Kanskje bare et smil eller en hyggelig kommentar kan bety mye for en som er sultefora Anonymkode: a3cfb...63b 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 På 10.4.2020 den 11.38, AnonymBruker skrev: Langvarig sextørke uten grunn. Hadde nok i dag gjort det slutt først, men vanskelig å si konkret da dette absolutt ikke er en utfordring. Her har vi fortsatt lang og god sex etter snart 20 år i sammen. Krydrer og på med kjappiser og vanlig kos. Får man dama til å føle seg attraktiv, og at man gjør at hennes seksuelle verden er bra, da vil hun ønske sex jevnt. Sist var det hun som tok initiativet - hun liker å ha sex med meg. Akkurat det er gjensidig. Anonymkode: 04fa9...1c5 Hva viss det ble sextørke over en periode der det var en årsak? En godt gift venninne av meg fikk nettopp vite at mannen hadde vært utro under svangerskap (De kunne ikke ha sex på grunn av gjentatte blødninger). Mannen sa at årsaken var mangel på sex og nærhet. Forresten veldig bra at dere har det så fint sammen etter 20 år sammen. Jeg har "bare" vært med mannen min i 12 år, men vi har et godt samliv med regelmessig sex. Så jeg hadde fått veldig sjokk dersom han hadde vært utro siden det er ingenting som tilsier det. Anonymkode: 2d126...644
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Si det rett ut. »Hei, jeg er forelsket i deg« Så tar du det derifra. 😁 Anonymkode: 7d7b1...bc8 Det hadde selvfølgelig vært det enkleste, men kommer jeg aldri til å tørre.. Anonymkode: dba25...50f
Gjest MrTeddy29 Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Egentlig ingenting. Jeg har vett nok til og tenke litt lenger at det er ikke vits i og prøve og såre noen bare fordi du vil ha et knull liksom. Hva er vitsen? alt i alt er at du sårer motparten noe SKIKKELIG, og det er ikke en god følelse tenker jeg. Hold deg singel eller vær fast til en partner eller slå opp om det ikke funker, enkelt og greit.
Trolltunge Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 På 10.4.2020 den 11.38, AnonymBruker skrev: Langvarig sextørke uten grunn. Hadde nok i dag gjort det slutt først, men vanskelig å si konkret da dette absolutt ikke er en utfordring. Her har vi fortsatt lang og god sex etter snart 20 år i sammen. Krydrer og på med kjappiser og vanlig kos. Får man dama til å føle seg attraktiv, og at man gjør at hennes seksuelle verden er bra, da vil hun ønske sex jevnt. Sist var det hun som tok initiativet - hun liker å ha sex med meg. Akkurat det er gjensidig. Anonymkode: 04fa9...1c5 Du har skjønt det! ❤️
Sphere Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 Ingenting. Da hadde jeg heller gjort det slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 Det navnet får du ikke her 😁 Anonymkode: a8dd1...fd4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #19 Skrevet 13. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det navnet får du ikke her 😁 Anonymkode: a8dd1...fd4 Trenger ikke oppgi navn.. Men fortell gjerne hvilke kvaliteter hun har som gjør at du kunne vært utro? Anonymkode: dba25...50f
MuffinStud Skrevet 13. april 2020 #20 Skrevet 13. april 2020 Min kone ville nok tatt det meget tungt. Selv om jeg har fått tilbud som jeg hadde slått til på som singel og det var en tanke bittersøtt å avslå der og da siden man har en kjemi gående, så har jeg tenkt tilbake på det og ikke angret. Og nå er det ikke "bare" kona man er utro mot lenger. Det er jo også noen barn inne i bildet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå