Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å ha noen Hatting hvitløksbrød i fryseren. Kjekt til feks supper eller vi plutselig ble litt flere rundt middagsbordet og trenger noe ekstra til maten for å drøye. 

Den siste tiden har jeg kjrnt st jeg ikke synes de er så gode lengre. Noen som har andre tips enn Hatting sine?

Anonymkode: 3fbcc...bce

AnonymBruker
Skrevet

Bak dem selv, mye bedre.

Anonymkode: 6e2a7...058

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bak dem selv, mye bedre.

Anonymkode: 6e2a7...058

Har du en god oppskrift som egner seg til frysing?

AnonymBruker
Skrevet

De billige til rema og kiwi er faktisk mye bedre enn hatting sine. Hatting har ikke vært godt på et par år nå. 

Anonymkode: f2666...e0d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De billige til rema og kiwi er faktisk mye bedre enn hatting sine. Hatting har ikke vært godt på et par år nå. 

Anonymkode: f2666...e0d

Takk. Da skal jeg teste ut disse! Jeg synes ikke Hatting sine er noe gode lengre.

Jeg har tilgang på butikken Iceland, noen som har prøvd noe hvitløksbrød fra de?

AnonymBruker
Skrevet

hvis jeg ikke lager de selv så pleier jeg å kjøpe de fra Xtra, synes de er like gode som dyrere varianter.  Når jeg "lager" de selv gjør jeg det veldig enkelt. Jeg lager hvitløkssmør og smører raust på loffskiver som jeg slenger i ovnen. Annen fasong, men like godt 😄

Anonymkode: 017d2...5cd

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skal ha til mange lager jeg gjerne hvitløkssnurrer. 

Lager en standard rundstykkedeig. Mens den hever lager jeg hvitløkssmør med masse finhakket persille.

Kjevler ut, smører på passe mengde smør, ruller sammen og kutter i biter. Pleier å lage dem så de passer i muffinsformer for å slippe søl i stekeovnen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Coop sine anbefales :) 

Anonymkode: 0a6db...601

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Coop,first price og rema sine er mye bedre enn hatting og til en brøkdel av prisen😊

Anonymkode: 4f71a...028

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mat til familien la også ut en oppskrift på flettekrans med hvitløk,den skal prøves.

Anonymkode: 4f71a...028

• Liker 1
Skrevet

First price og Coop sine er begge gode og ligner veldig på hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

First Price sine er mye bedre enn Hatting og koster mye mindre. 

Anonymkode: f456d...e3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er best å ta loff eller brød (baker selv), skjære i tynne skiver, drysle litt olivenolje og ha det under grillen i ovnen. Så dele et hvitløksfedd i to, og gni snittsiden godt over skiven. 

Om man liker den myke varianten ville jeg tatt nybakt loff og skjært i skiver. Varmet litt smør, hakket hvitløk og urter i en kjele, så penslet over. 

Anonymkode: f8f81...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at first price sine er bedre enn hatting.

Anonymkode: a15ed...643

Annonse
Skrevet

Kjøper bare First Price sine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper First Price sine, de er billige og smaker kjempegodt. Husker jeg kjøpte "merke"-hvitløksbaguetter for en stund tilbake, og de synes jeg smakte helt grusomt. Det var kanskje Hatting sine, men usikker.

Uansett, First Price sine er best, men Coop sine og Rema sine er også gode.

Anonymkode: b2406...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...