Gjest følerikke Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Vi har vært sammen i over 2 år, og alt er tilsynelatende perfekt. Men når vi kysser så føler jeg ingenting lenger. Jeg har nesten ikke lyst å kysse han. Sexen er vel kanskje litt problematisk når jeg tenker meg om, fordi jeg ikke tenner som han gjør. Jeg har vært usikker på forholdet før, men kyssingen har ikke vært noe problem. Jeg prøver så hardt jeg kan å tenke gode tanker når vi kysser, men det er vanskelig. Er dette normalt?! Jeg har aldri vært forelsket i han, men jeg elsker han mye og vi har det flott sammen. Jeg nyter å våkne opp sammen med han om morgenen. Bortsett fra når vi drikker så blir litt komplisert. Jeg trekker meg vekk fra han. Vi er dessuten som oftest sammen bare vi to, og ting blir litt merkelige når vi er sammen med andre. Innlegget mitt ser ut som det er skrevet av en tenåring, men jeg er ikke en dessverre. HJELP?
Gjest Ikke den rette? Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Jeg for min del ville hatt alvorlige tvil om mitt forhold når det har blitt sånn. Dersom man ikke føler noe når man kysser, og heller egentlig ikke har lyst til det, er det noe som mangler. Det er jo blant annet den nærheten som gjør at man er kjærester. I forhold til følelser når man kysser, så trenger det jo ikke være noe der hver gang, men noen følelser bør bli satt i sving innimellom hvertfall. Er min mening. Har vel egentlig ikke noen råd å komme med, men er det en mann du kan tenke deg å tilbringe resten av livet ditt med? En du ikke føler noe særlig med på det seksuelle plan. Det er overhodet ikke alt i et forhold, men en viss rolle bør det jo spille. Selv om man elsker noen aldri så mye, er det ikke alltid det holder. Dessverre....
Gjest trådstttarter Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Vel, det er vel mer som at følelsene går opp og ned. Jeg ser for meg å være sammen med hanf or alltid. Jeg bare lurer på hva det er som skjer, og om jeg kan fikse det Kanskje det har med at jeg kanskje er litt depp for tiden
Gjest henriette2 Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Jeg har det akkurat på samme måte som deg med kjæresten min. Aner ikke hva jeg skal gjøre med det heller Jeg elsker han, ja, men jeg tenner ikke på han lenger, er ikke forelsket.. Jeg burde nok egentlig gjøre det slutt, men jeg håper vel på at det bedrer seg..
smidja Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Men når dere ikke tenner på kjærestene deres, er det da mulig å elske vedkommende? Eller er det bare noe dere tviholder fast i at dere gjør fordi det er trygt og kjent at man gjør det? Bare et spm jeg tror det er lurt å tenke nøye igjennom...
Gjest Gigolo Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Men når dere ikke tenner på kjærestene deres, er det da mulig å elske vedkommende? Man kan faktisk elske et menneske, uten at man dermed har seksuelle følelser. Det kan være ens mor, far, eller også ens barn. Men å elske en partner man ikke tenner på, en nok for dårlig basis for et framtidsforhold.
Gjest trådst. Skrevet 20. juni 2005 #7 Skrevet 20. juni 2005 Det går liksom opp og ned med de følelsene da. Og hvordan det skulle gått om alle gjorde det slutt fordi følelsene dalte litt? Hadde vært fint om noen som har opplevd noe sånt uten at det ble slutt, skrev inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå