Gå til innhold

Favoritt kjøpe-potetsalat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo i alle mulige varianter.

Hvilken er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Grillsalat er veldig godt, Denja har den beste

Gjest borghild
Skrevet

Den fra rema i den runde boksen er jævla god.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker også den med Creme Fraiche. Grillpotetsalaten var ekkel (inneholder jo maiskorn. :grøss:)

Skrevet

Den billige fra Rema, rund boks til 10 kr smaker simpelt, ikke god....

Men man kan jo supplere med ekstra poteter og litt rømme/majones + friske urter oppi, da blir den bedre!

Gjest borghild
Skrevet

den koster kr 18 takk! og det er jævla mye poteter i den, mye mer enn i den jævla majonesguffa fra denja og delikat som ikke akkurat er så jævla delikat.

Skrevet
den koster kr 18 takk! og det er jævla mye poteter i den' date=' mye mer enn i den jævla majonesguffa fra denja og delikat som ikke akkurat er så jævla delikat.[/quote']

JÆVLA greit d :) (Men jeg betalte altså 10 kr for den JEG snakker om)....

Skrevet

Vi kjøper som regel den fra Landlord (Rema 1000) eller Delikat. Synes det er de beste.

Gjest borghild
Skrevet

ja landlord tror jeg det var, den jævla gode fra rema med jævla mye potteter i.

Skrevet
ja landlord tror jeg det var' date=' den jævla gode fra rema med jævla mye potteter i.[/quote']

Den er det vettu.

Skrevet

Av de jeg har smakt så syns jeg også den fra Landlord er best.

Gjest oppvaskbørste
Skrevet

Denja grillpotetsalat er min favouritt. Synd den bare er å få fatt i om sommeren.

Skrevet

Rimi sin! Dæven den er god, får vann i munn av å tenke på den :sikle:

Veldig god på brødskiva med skinke og agurk og.

Gjest gjesten
Skrevet
Kjøpepotetsalat smaker :kvalm:

Vel, jeg skal ikke si at noe smaker kvalmt, men siden det er mye majones i slike (i alle?) så skal det ikke mye til før man er stappmett. Og da kommer jo følesen som smilyen over viser ganske raskt.

Jeg foretrekker også hjemmelaget - uten majones og med ferske poteter. Kjøpepotetsalat kjøper jeg aldri selv, men det hender jo jeg får det utenfor heimen.

Skrevet

Enig meg Heidi76!

Har ennå til gode å smake en kjøpe-potetsalat som er god (og det har ingenting med at den inneholder majones å gjøre).

Kommer jeg et sted der det blir servert kjøpepotetsalat, forsyner jeg meg ikke av den, men tar heller mer av noe annet.

Det er jo så fort gjort å lage potetsalaten selv.

Skrevet
Enig meg Heidi76!

Har ennå til gode å smake en kjøpe-potetsalat som er god (og det har ingenting med at den inneholder majones å gjøre).

Enig jeg også. Og det har heller ingenting med majones å gjøre. Når jeg lager potetsalat selv bruker jeg majones (hjemmelaget) og den er aldeles nydelig.

Gjest Gitte
Skrevet

ingenting slår hjemmelaget.. og det tar ca 3 minutter å lage selv.. :) (kanskje 10 da)

Gjest gjesten
Skrevet

Enig jeg også. Og det har heller ingenting med majones å gjøre. Når jeg lager potetsalat selv bruker jeg majones (hjemmelaget) og den er aldeles nydelig.

Hva er det som gjør at den blir så fryktelig mettende da? Kanskje det er mer majones eller tykkere saus enn det som er vanlig når man lager selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...