AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #21 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg tror ikke det er så mange som har bestemt seg nå for at de aldri skal få det, uansett hvor lang tid en vaksine tar. Jeg for min del vil se det an litt lenger, til vi er over smittetoppen, til vi har mer informasjon og muligens har funnet ut litt mer om hvilke medisiner som kan hjelpe. Jeg har ikke tatt noen avgjørelse langt frem i tid, men vil holde barnet mitt hjemme når skolen åpner (er i risikogruppe) og se an hvordan ting utvikler seg. Anonymkode: 79a25...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #22 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg vil gjerne ha det, heller det enn en halvferdig vaksine. Anonymkode: 15252...42b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #23 Del Skrevet 10. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje skremme hverandre enda mer opp? Det fører ikke til noe godt for noen. Anonymkode: 9719a...23b Dette. Er vi egentlig tjent med panikk nå som vi er i en alvorlig situasjon på ordentlig? Jeg ønsker ikke å bli smittet, men jeg er ikke direkte redd for det. Jeg har praktisk talt levd etter rådene fra FHI i mange år allerede. Anonymkode: 59e89...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2020 #24 Del Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette. Er vi egentlig tjent med panikk nå som vi er i en alvorlig situasjon på ordentlig? Jeg ønsker ikke å bli smittet, men jeg er ikke direkte redd for det. Jeg har praktisk talt levd etter rådene fra FHI i mange år allerede. Anonymkode: 59e89...d09 Nei. Ingen er tjent med panikk. Vi er i en alvorlig situasjon, men følge råd fra FHI og myndigheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #25 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg er forsåvidt ikke redd for at jeg blir smittet, men jeg er redd for å smitte videre min pleietrengende mor (som er avhengig av min hjelp) og baby på 5 mnd. Jeg holder meg derfor unna folk så langt det lar seg gjøre, bruker håndsprit og vasker meg hele tiden, storhandler for både meg selv og mamma maks en gang i uka for å slippe butikken ofte osv. Følger generelt rådene, vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Anonymkode: 33e15...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. april 2020 #26 Del Skrevet 10. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forsåvidt ikke redd for at jeg blir smittet, men jeg er redd for å smitte videre min pleietrengende mor (som er avhengig av min hjelp) og baby på 5 mnd. Jeg holder meg derfor unna folk så langt det lar seg gjøre, bruker håndsprit og vasker meg hele tiden, storhandler for både meg selv og mamma maks en gang i uka for å slippe butikken ofte osv. Følger generelt rådene, vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Anonymkode: 33e15...c6e Du skal ikke måtte unnskylde deg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg