AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Sa jeg til kjæresten jeg er i et avstandsforhold med. Han svarte "ja det ser jeg virkelig frem til, suge meg helt til du kaster opp😘" Ble litt satt ut av den oppkast komentaren.. Jeg liker veldig godt og gi bj, også og bli munnknullet med mild "gagging" Jeg visste ikke hva jeg skulle si, betyr detteat han tenner på at jeg suger han til jeg spyr? Vet at dere umulig kan vite dette å at jeg må snakke med han, men får meg ikke helt til og spørre heller. Er noen dager siden dette. Tror han også liker/tenner på når jeg er på do for og tisse, når vi snakker i telefonen, gjerne i mange timer sammenhengende, hender det jo at jeg må tisse, å når han hører jeg er på do og tisser kan han finne på og si "oh jasså du er på do og tisser, nå skulle jeg ha vert der med deg nå oh" Vet han ikke tenner på bæsj det har han selv sagt, men tydeligvis han liker tanken på når jeg tisser? Anonymkode: d9a07...be6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Særdeles lite sjarmerende å tenne på at noen kaster opp spør du meg. Men jeg også tenner på kvinner som tisser, tror ikke det er så unormalt, eller? Anonymkode: 19d32...106
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Jeg tror det var ment som at du kan få lov til å suge helt til du går lei ts. Anonymkode: 038db...e92
Gjest O.G. Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa jeg til kjæresten jeg er i et avstandsforhold med. Han svarte "ja det ser jeg virkelig frem til, suge meg helt til du kaster opp😘" Anonymkode: d9a07...be6 Ja, ja, brekk deg over stellet hans du og se hvor lenge dere forblir ilag....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Ikke overtenk nå. Det kom sikkert ikke ut sånn som han hørte det inni hodet sitt. Anonymkode: 175ea...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Den kommentaren hans, i seg selv, var jo til å kaste opp av. Anonymkode: 7307f...1ee
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 Jeg hadde muligens funnet noe annet å suge på med den tåpelige kommentaren der. Snakk om å ødelegge øyeblikket. Kunne han ikke bare svart med en søt smiley eller noe? Anonymkode: ac2d0...f12
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Haha, det var turn off. Ikke alle er like gode på dirty talk 😂 Anonymkode: 9a424...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Nå må man ikke ta alt så bokstavelig da. Det er vel bare et uttrykk om at du virkelig skal få kjørt munnen din. Ikke at han vil at du skal spy. Haha. At han sier sånt når du sitter på do kan like så greit bety at han vet at du ikke har på deg truse da. Men er du redd for å spørre han hva han mener? Anonymkode: 7fb66...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå