trøll Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Hvor lang tid i forveien peeler dere kroppen, før dere smører på selvbruning? Jeg har brukt st. tropez og fulgt "bruksanvisningen" til punkt og prikke, men blir alltid skjoldete :-( Hvordan få det jevnt på hender og føtter? Jeg ser møkkete ut.. :-? Ikke særlig lekkert. Det beste resultatet oppnår man kanskje ved å ha litt farge fra før av. Jeg er hvit som et laken og må tilbringe masse tid i sola for i det hele tatt å få bittelitt farge. Solarium har jeg kuttet helt ut pga kreftfaren(har masse føflekker). Vurderer nå å bli sprayet i kabinett istedet. Noen med erfaringer?
Gjest Hjalmarlover Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Jeg peeler, smører på bodylotion og lar den trekke inn i 20-30 min,så tar jeg på selvbruning. Om du har ekstra tørr hud(eller på tørre steder) bruk enten en bodylotion beregnet på tørr hud eller bland ut selvbruningskremen i krem-påfør heller flere ganger for åp få mørk nok farge som du ønsker. Men alltid: peel og fukt først! Viktig å la kremen trkke inn før du begynner å smøre inn selvbruningskremen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå