AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Du kan dele hva du vil om hvordan du har det i dag. Jeg har det bra, men i det siste jeg føler meg mer nervøs, og jeg er hele dagen i sengen, denne helt nye situasjonen hjelper ikke min mentale stabilitet, men jeg prøver mitt beste. Hilsen! Anonymkode: f2b78...50b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Har det ikke så bra når alle rettighetene våre blir tatt fra oss nei. Nå mener jeg ytringsfriheten, retten til å ta på noen, gi noen en klem, samles med venner, dra på hytta osv. Ikke hyggelig å leve i en totalitær stat. Anonymkode: b3b49...b29 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Har det ikke bra. Er ensom. Har sittet inne alene i 4 uker. Tør ikke gå ut Anonymkode: cbc3a...8ab
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Helt jævlig, men det har ikke så veldig mye med koronaen å gjøre Anonymkode: 79791...0c8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Jeg har det ikke så verst. Sliten etter flere uker med hjemmeskole, leit at vi ikke fikk dratt på påskeferie, og bekymret for hva koronakrisen vil ha å si for samfunnet på sikt. Og litt lei meg fordi jeg ikke får dratt på planlagt rehabilitering etter sykdom. Men ellers har jeg det bra. Mat på bordet, vann i krana, familien rundt meg og stort sett godt humør. Anonymkode: 825df...755
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Har det ikke så bra når alle rettighetene våre blir tatt fra oss nei. Nå mener jeg ytringsfriheten, retten til å ta på noen, gi noen en klem, samles med venner, dra på hytta osv. Ikke hyggelig å leve i en totalitær stat. Anonymkode: b3b49...b29 En totalitær stat? Prøv med en totalitær verden. Vi er ikke de eneste som lever med restriksjoner skjønner du. Anonymkode: b8a95...efa
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En totalitær stat? Prøv med en totalitær verden. Vi er ikke de eneste som lever med restriksjoner skjønner du. Anonymkode: b8a95...efa Er det bedre med en totalitær verden? Anonymkode: b3b49...b29
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 Ikke bra. Rettigheter forsvinner en etter en, friheten innskrenkes og mest sannsynligvis vil ting aldri bli normalt igjen. Vi går mot å bli et diktatur der man skal holde seg unna andre, ikke røre hverandre og angi hverandre over filleting. Politistat. Martial law er innført over hele verden og folk skriker etter mer og mer kontroll. Det gjør meg trist. Anonymkode: 4736e...fd8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 Krangla med mannen pga valg av biler i familien 😂 men utenom det så har jeg det veldig bra 😎 Anonymkode: 5a54f...c20
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 Ikke bra. Lever med en veldig deprimert mann som ikke kan få hjelp fra psykiatrien akkurat nå. Tærer på både forholdet og min egen psyke. Anonymkode: 8b0e1...90d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bra. Lever med en veldig deprimert mann som ikke kan få hjelp fra psykiatrien akkurat nå. Tærer på både forholdet og min egen psyke. Anonymkode: 8b0e1...90d Det er så trist. Jeg forstår godt, da jeg sliter selv, og denne tiden er så vanskelig å bli etterlatt til seg selv. Anonymkode: 070f1...b76
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #13 Skrevet 10. april 2020 Jeg har det ganske bra. Jobber godt fra hjemmekontor, i en trygg jobb, og får dekket mye sosialt med videomøter og telefoner. Ingen barn, mannen må ut på jobb, og når han er hjemme har vi det veldig fint og godt sammen. Vi har god plass og hage, så har luft rundt meg. Trener og går tur hver dag. Og lager god og sunn lunsj og middag. Lenge siden jeg har følt meg så sterk og sunn. Har tatt unna en rekke prosjekter, og har fortsatt mange igjen. Nedvask av rom, rydding av garasje, bygge garderobe, med mer. Det sosiale, reiser, ut og spise, og alt det der, er et savn. Men jeg velger å ikke tenke på det, eller hvor langvarig ting vil være. Anonymkode: 52a79...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå