AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Jeg har en håndsprit som består av Alcohol Debat (70%), Aqua og glyserin Kan jeg bruke denne også som dildorens? eller skal det helst være uten alkohol? Anonymkode: e324e...89f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Jeg bruker antibac som dildorens glatt. Anonymkode: e800d...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Forskjellen mellom håndsprit og overflatesprit er først og fremst at førstenevnte også inneholder en slags lotion. Denne trekker inn i huden, men på harde overflater vil den klebe seg fast. På sikt kan dette tiltrekke smuss og urenheter. Men den antibakterielle effekten er nok den samme, så jeg tror det fungerer greit hvis du skyller den i rennende vann etterpå. Anonymkode: c28c2...40d 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Vanlig håndsåpe og vann holder i massevis, også etter anal bruk. Ikke nødvendig med sprit eller antibac, men hvis du bruker dette bør du skylle den før du bruker den igjen😉 Anonymkode: 13421...7f0
prt90 Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Det er mange materialer som ikke er så glad i alkohol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå