AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Smittevernekspert i USA mener man må slutte å håndhilse på hverandre. For alltid. Han har jo et poeng. Tror generelt samfunnet vil bli annerledes, og tilfeldige relasjoner som one night stands og tilfeldig sex f.eks. bør unngås i fremtiden for å hindre smittespredning. Samfunnet vårt vil bli evig forandret etter dette, og det er ikke nødvendigvis en ulempe. https://www.nettavisen.no/nyheter/i-new-york-er-ansiktsmasker-den-nye-normalen---na-advarer-smittevernekspert-ogsa-mot-a-handhilse/3423951660.html Anonymkode: 456a6...ec9 9
Hoppetaujenta* Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Det går helt fint for min del. Jeg drar i gang dette her og praktiserer det resten av mitt liv fra nå av. *vinker istedenfor* 14
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Går fint for meg! Anonymkode: db1e5...9ee 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Det går fint, jeg klemmer de jeg kjenner istedet. Anonymkode: 387d3...f4e 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Null stress! Noen folk kan være så vemmelige, man vet aldri hva de har funnet på før du håndhilser. Kanskje har de nettopp vært å gjort nummer 2 og ikke vasket hendene, pillet seg i nesa, klødd seg i ræva osv.. Støttes! Anonymkode: 67ea9...ba0 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Tja, spyttpartikler i lufta er vel det som først og fremst sprer smitte. Å vaske hender og slikt har nok mindre betydning Anonymkode: dfd4e...1f7 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Det går helt greit for meg, finnes andre måter å hilse på.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 Jeg har akkurat snakket om det med samboeren min, i går. Jeg HATER å håndhilse folk. Jeg synes det er så utrolig ekkelt. Jeg vil alltid vaske hendene etterpå. Men, jeg vet jo at det er kulturelt normal ting å gjøre - og jeg gjør det, som alle andre. Selv om eneste jeg tenker, er ar den personen har vært på do og ikke har vasket hender ordentlig etterpå. Altså, mannfolk, for min del, kunne jo like greit bare ta frem sin penis med engang. Hei, ta på denne, omtrent samme bakterier jeg har på hendene mine, høhø. Det er fullstendig riktig også. Vet du, når man setter seg på en do på en offentlig toalett. Det er så mange som kvier seg. Men do, glatt tørr kunstig flate, bakterier og viruset lever ikke lenge på det. Det er ekkelt å sette seg på do som er fortsatt varm ja. Men om du setter deg på en offentlig dosette, og okey da, det er fortsatt 100 eller 10000 bakterier på den fra den forrige besøkende - vel Rumpa Di har en million bakterier på seg, det er din egen liten bakteriehær. Og de kommer til å vinne, by numbers, no prob. Men når du håndhilser.. Det er gambling. Antallet bakterier er ikke lik om en av dere er mer renslig og mer nøye med håndvask. Det er denne personen som vil komme ut som «taper» av denne lille kampen. Uansett, poenga mitt er. Jeg kommer aldri til å håndhilse på noen igjen. Jeg har aldri likt det men nå har jeg en grunn som er mer sosial akseptert enn bakteriefobi. Jippi. Anonymkode: f7133...075 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 Dette må vel være mest relevant for folk som Donald Trump som håndhilser hele tiden. Jeg kan telle på 1 hånd alle jeg håndhilser i løpet av ett år. Anonymkode: dbfa3...ec7 4
FrodeF Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, spyttpartikler i lufta er vel det som først og fremst sprer smitte. Å vaske hender og slikt har nok mindre betydning Anonymkode: dfd4e...1f7 Vås. Vennligst ikke kommenter ting du ikke har greie på. 7
Lill3My Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må vel være mest relevant for folk som Donald Trump som håndhilser hele tiden. Jeg kan telle på 1 hånd alle jeg håndhilser i løpet av ett år. Anonymkode: dbfa3...ec7 Tja ... I min jobb som PT blir det sett på som uhøflig å ikke ta en nye kunde i hånda på første møte. Kanskje kan vi begynne å bukke eller neie eller noe?🙈 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 Sjelden jeg håndhilser på folk. Synes det er en uting. Anonymkode: e8574...a4f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #13 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, Lill3My skrev: Tja ... I min jobb som PT blir det sett på som uhøflig å ikke ta en nye kunde i hånda på første møte. Kanskje kan vi begynne å bukke eller neie eller noe?🙈 🙏 Anonymkode: 1a061...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 Husker da nordmenn klikka fordi muslimer ikke ville håndhilse med oss. Hvor mange uker er det siden? Snodig verden, er det ikke. Anonymkode: 8b93d...c89 18
Maleficenta Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smittevernekspert i USA mener man må slutte å håndhilse på hverandre. For alltid. Han har jo et poeng. Tror generelt samfunnet vil bli annerledes, og tilfeldige relasjoner som one night stands og tilfeldig sex f.eks. bør unngås i fremtiden for å hindre smittespredning. Samfunnet vårt vil bli evig forandret etter dette, og det er ikke nødvendigvis en ulempe. https://www.nettavisen.no/nyheter/i-new-york-er-ansiktsmasker-den-nye-normalen---na-advarer-smittevernekspert-ogsa-mot-a-handhilse/3423951660.html Anonymkode: 456a6...ec9 Kanskje vi kan gå tilbake til the good old days hvor menn bukker og kvinner neier? Evt alle bukker? 2
Maleficenta Skrevet 9. april 2020 #16 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker da nordmenn klikka fordi muslimer ikke ville håndhilse med oss. Hvor mange uker er det siden? Snodig verden, er det ikke. Anonymkode: 8b93d...c89 Muslimene håndhilse, bare ikke med kvinner. Er forskjell på det og å la være å håndhilse på alle. Stikkordet er forskjellsbehandling. 17
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #17 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Muslimene håndhilse, bare ikke med kvinner. Er forskjell på det og å la være å håndhilse på alle. Stikkordet er forskjellsbehandling. Husker da vitterlig kvinnene som ikke ville håndhilse med kronprinsen. Anonymkode: 8b93d...c89 4
Maleficenta Skrevet 9. april 2020 #18 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker da vitterlig kvinnene som ikke ville håndhilse med kronprinsen. Anonymkode: 8b93d...c89 Muslimske kvinner dette da. Pointet er vel at muslimer ikke skal håndhilse på motsatt kjønn pga god knows what. Er en helt annen greie enn å ikke håndhilse fordi man er redd for smitte 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #19 Skrevet 9. april 2020 Viruset spres vel like mye i samfunn og land hvor det ikke er vanlig å håndhilse🤷♀️ Anonymkode: 3d9bb...037 3
Aureka Skrevet 9. april 2020 #20 Skrevet 9. april 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker da vitterlig kvinnene som ikke ville håndhilse med kronprinsen. Anonymkode: 8b93d...c89 Stemmer det, men hadde de møtt kronprinsessen derimot.. Endret 9. april 2020 av Aureka
Anbefalte innlegg