Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke facebook-grupper angående hår/hudpleie/makeup er dere medlem av? Er lite aktivitet her inne på tross av coronakrise. Er sikkert mange som bleker/farger håret selv i disse dager. Ønsker å få tips til facebookgruppe/nettside hvor det er mye aktivitet og råd om hjemmebleking/farging/klipp

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg på FB, men du finner masse videoer på YouTube om hvordan klippe, farge håret selv osv.. bl.a  ei som heter Bente som er frisør har lagt ut masse videoer. Det er bare å Google. Her har vi tatt saksa i egne hender med strålende resultat.☺️

Anonymkode: 63215...fe9

• Liker 3
Skrevet
På 10.4.2020 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg på FB, men du finner masse videoer på YouTube om hvordan klippe, farge håret selv osv.. bl.a  ei som heter Bente som er frisør har lagt ut masse videoer. Det er bare å Google. Her har vi tatt saksa i egne hender med strålende resultat.☺️

Anonymkode: 63215...fe9

Så utrolig hyggelig at du refererer til meg😍 Tusen tusen takk og håper du har fått den hjelpen du trenger🥰

Jeg har også Facebook/Instagram  side der man kan sende melding hvis man trenger mer personlig veiledning🥰

Jeg hjelper gledelig i disse dager🥰 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...